نتایج هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال بانوان/ پایان نیم فصل با صدرنشینی مدافع عنوان قهرمانی

نتایج هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال بانوان/ پایان نیم فصل با صدرنشینی مدافع عنوان قهرمانی

پایگاه خبری فوتبالی-واپسن هفته از نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان با برتری مدعیان به پایان رسید و شهرداری سیرجان توانست قهرمان نیم فصل لیگ شود.

به گزارش فوتبالی، رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان ایران به ایستگاه یازدهم خود رسید و از ساعت 13 امروز، 5 دیدار به صورت همزمان برگزار شد و مدعیان بازهم توانستند به پیروزی برسند تا کورس بالای جدول در پایان نیم فصل داغ و مهیج دنبال شود.

ملوان بندزانزلی صفر - شهرداری سیرجان 4/ قهرمانی سبزپوشان در نیم فصل

این دیدار در ورزشگاه سردار جنگل بین ملوان رده پنجمی و سیرجانی‌های صدرنشین برگزار شد. قضاوت این دیدار به عهده‌ی مهناز ذکایی بود و آتنا لشنی،ژاله طوفان پور و فاطمه صالح‌آبادی او را در امر قضاوت یاری کردند. سیرجانی‌ها که به چیزی جز 3 امتیاز بازی فکر نمی‌کردند خیلی زود و در دقیقه 8 توسط افسانه چترنور به گل رسیدند. بازی برتر شاگردان جهان‌نجاتی در دقایق بعدی هم ادامه داشت و سبرپوشان توانستند در دقیقه 21 اختلاف را دوچندان کنند و بازهم توسط افسانه چترنور به گل برسند. در نیمه دوم نیز سیرجانی‌ها دو بار دیگر در دقایق 62 و 75 توسط شبنم بهشت و کاپیتان سهیلا نظام آبادی به گل رسیدند تا رسماً ملوان‌ها مقابل نایب قهرمان آسیا حرفی برای گفتن نداشته باشند. تیم سیرجان با این پیروزی 31 امتیازی شد و توانست برای چهارمین دیدار متوالی دروازه خود را بسته نگهدارد. قوی سپید نیز با این باخت نیم فصل را با حضور در رده ششم به پایان رساند.

زارع باتری سنندج صفر - ذوب آهن اصفهان 1/ کیش مات شاگرد به دست استاد

در دیدار حساس میانه جدولی‌ها، زارع باتری سنندج در ملک‌نیا مقابل ذوب آهن اصفهان قرار گرفت. این دیدار به نوعی تقابل سمیه شهبازی با شاگردان سابقش در کردستان بود و از طرفی فاطمه صادقی که امروز به عنوان مربی تیم کردستان شناخته می‌شود، در زمان حضور شهبازی بازوبند کاپیتانی وچان را به بازو می‌بست. این دیدار در نیمه نخست گلی برای هیچ یک از دو تیم در بر نداشت اما در نیمه دوم گاندوها رفته رفته به سرمای هوا عادت کردند و رو به بازی مستقیم آورند. نتیجه حملات ذوبی‌ها گلزنی در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم بود و سبزپوشان توانستند با پیروزی دلچسبی بازی را به پایان برسانند. ذوب آهن با این برد، 19 امتیازی شد و جای ملوان را در رده پنجم گرفت. زارع باتری نیز با همان 16 امتیاز قبلی جایگاه خود را در رده هفتم حفظ کرد.

سپاهان اصفهان 7 - کیان نیشابور صفر/ طوفان زرد، پایان بخش روزهای خوش کیان

تقابل تیم سوم جدول با تیم تازه لیگ برتری شده کیان جذابیت‌های خاصی داشت. دختران خراسانی در هفته‌های اخیر نتایج درخشانی گرفته بودند و برای خلق یک شگفتی به صفائیه سفر کردند. اما همانطور که انتظار می‌رفت، سپاهان قصد جاماندن از کورس بالای جدول را نداشت و از همان ابتدا بازی را مجدانه برای گلزنی شروع کرد تا هاجر دباغی در دقیقه 4 چراغ اول را روشن کند. بازی برتر شاگردان بیان محمودی همچنان ادامه داشت و کوثر کمالی توانست در دقیقه 30 اختلاف را دوچندان کند. این پایان کار در نیمه نخست نبود و در دقیقه 36، هاجر دباغی گل دوم خود و سوم تیمش را به ثمر رساند. در نیمه دوم زردپوشان همچنان به سمت دروازه کیانی‌ها می‌تاختند و توانستند 4 بار دیگر به گل برسند تا نماینده نیشابور در هفته پایانی نیم فصل متحمل شکست تلخی شود. سپاهانی‌ها با این برد، 25 امتیازی شدند و جایگاه خود را در رده سوم حفظ کردند. کیان نیشابور نیز با 9 امتیاز در رده نهم باقی ماند.

خاتون بم 8 - پالایش گاز ایلام 1/ افنجار گاز در کرمان

تقابل پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ برتر با پالایش گاز ایلام پرگل و مهیج دنبال شد. شاگردان مرضیه جعفری برای عقب نماندن از رقیب سنتی و هم استانی خود، هر بازی چاره‌ای جز کسب 3 امتیاز ندارند و در این بازی هم از همان ابتدا با تمام توان به سمت دروازه رقیب یورش بردند. ثمره‌ حملات زهردار تیم خاتون باز کردن دروازه پالایش گاز بود و دختران بمی توانستند، 8 بار توسط فاطمه گراییلی(2)، زهرا قنبری(2)، مونا حمودی(2)، زهرا سربالی و نگین زندی به گل برسند و در این میان پالایش گاز توانست فقط یکبار گلزنی کند تا زهرا خواجوی علی رغم بهره از یک خط دفاع قدرتمند بازهم در انجام کلیین شیت ناتوان باشد. خاتونی‌ها با این برد 30 امتیازی شدند و با اختلاف یک امتیاز نسبت به شهرداری سیرجان، جایگاه دوم جدول را در پایان نیم فصل از آن خود کردند. شاگردان ندا عزیزپور نیز با این شکست 11 امتیازی باقی ماندند و نیم فصل را با حضور در رده هشتم به پایان رساندند.

ملی پوشان شهرکرد صفر - نماینده البرز 8/ کولاک البرزی‌ها در بام ایران

تقابل تیم چهارم جدول با ضعیف‌ترین تیم اداوار اخیر لیگ برتر با یک نتیجه پرگل به پایان رسید. نماینده البرز که این روزها با تکیه بر مهره‌های سرشناس خود در بالای جدول حضور دارد، در دیدار پایانی نیم فصل هم توانست تیم قعرجدول را با گل‌های مریم خیل فرهنگ(2)، سوگند راجی(2)، زهرا معصومی(2)، سمیه آوج و محدثه ذلفی شکست دهد و جایگاه خود را در رده چهارم با مجموع 21 امتیاز مستحکم کند. دختران شهرکرد نیز با این نتیجه، هفتادمین گل خورده را در این فصل رقابت‌ها تجربه کرد و به آمار فاجعه بار خود در نیم فصل رقابت‌ها پایان دادند.

1377