حال روحی پوگبا در منچستر مناسب نیست/ آنلکا: منچستریونایتد تیم خوبی نیست!

حال روحی پوگبا در منچستر مناسب نیست/ آنلکا: منچستریونایتد تیم خوبی نیست!

پایگاه خبری فوتبالی- نیکولا آنلکا معتقد است که پُل پوگبا باید راهی پی‌اس‌جی شود.

به گزارش فوتبالی، با پایان‌یافتن قرارداد پُل پوگبا با منچستریونایتد در پایان ماه ژوئن 2022، بار دیگر شایعات پیوستن این هافبک فرانسوی به پاریسن ژرمن قوت گرفته است.

هافبک 28 ساله منچستریونایتد مدتی است که به‌انتقال به پاریسن ژرمن نزدیک شده‌است و نیکولا آنلکا معتقد است که این انتقال می‌تواند برای او بسیار خوب باشد.

آنلکا در مصاحبه‌ای با RMC Sports گفت: "منچستریونایتد تیم قدرتمندی نیست. آن‌ها تیمی هستند که نیاز به بازسازی دارند و به‌دنبال یک سرمربی جدید هستند. از زمان که پوگبا به منچستر بازگشته، همیشه تحت فشار بوده و مورد انتقاد قرار گرفته‌است. اینجا بهترین باشگاه برای نمایش استعدادهای او نیست. من فکر می‌کنم که PSG برای او عالی خواهد بود. برخی می‌گویند که پوگبا به‌دلیل مصدومیت‌های فراوان نمی‌تواند عملکرد خوبی داشته باشد، اما من فکر می‌کنم بسیاری از مصدومیت‌های او به‌خاطر زندگی اش در منچستر است، زیرا او از نظر روانی وضعیت خوبی ندارد.

نیکولا آنلکا درباره انتقال پوگبا به پاریسن ژرمن ادامه داد: "پوگبا پیش از این نیز به انتقال به پارک دو پرنس ابراز علاقه کرده‌بود."

قرارداد پُل پوگبا با منچستریونایتد با پایان این فصل به‌اتمام می‌رسد و هافبک 28 ساله تیم‌ملی فرانسه در تابستان 2022 می‌تواند به‌صورت آزاد این باشگاه را به مقصد دلخواه ترک کند.

9719