اولین جدال حسینی با صدرنشین لیگ ترکیه

اولین جدال حسینی با صدرنشین لیگ ترکیه

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع ایرانی کایسری اسپور امشب مقابل تیم سابق خود قرار می‌گیرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، سید مجید حسینی در حالی امسال برای کایسری اسپور به میدان رفته و تبدیل به یکی از مهره‌های ثابت و همیشگی این تیم در خط دفاعی شده که پس از دو حضور ثابت در هفته‌های اخیر، امشب هم احتمالا از ابتدا برابر تیم فصل گذشته‌اش به میدان خواهد رفت.

تیم فوتبال کایسری اسپور که حسینی را در اختیار دارد، از ساعت ۲۰:۳۰  امشب در یکی از مسابقات هفته بیست و هفتم سوپر لیگ ترکیه در ورزشگاه مدیکال پارک، مقابل تیم صدرنشین ترابزون اسپور قرار می‌گیرد؛ دیداری که تقابل حسینی با باشگاه سابق‌اش را رقم می‌زند.

حسینی که در تابستان ۲۰۱۸ از استقلال راهی ترابزون اسپور شده بود، در سه سال اخیر مجموعا ۵۹ بازی در سوپر لیگ ترکیه انجام داد که در پایان فصل ۲۱-۲۰۲۰ با وجود پیشنهاد تمدید قرارداد، از انجام این کار صرف نظر کرد تا راهی کایسری اسپور شود و اکنون دور از تیم صدرنشین حال حاضر سوپر لیگ ترکیه باشد و مقابل آن به میدان برود.

این مدافع ایرانی که در فصل جاری سوپر لیگ ترکیه ۲۰ بازی برای کایسری اسپور انجام داده، در دیدار رفت مقابل ترابزون اسپور بخاطر آسیب دیدگی حضور نداشت ولی امشب این فرصت را دارد تا در ورزشگاه سابق و هم‌تیمی‌های قدیمی‌اش به میدان برود و مانع از کسب پنجمین برد متوالی آنها شود.

7474