نام مهاجم ازبک قرمزها لو رفت

نام مهاجم ازبک قرمزها لو رفت

پایگاه خبری فوتبالی- نام مهاجم خارجی مدنظر قرمزها مشخص شد.

به گزارش فوتبالی، باشگاه پرسپولیس بالاخره پس از کش و قوس های فراوان با یک مهاجم خارجی که ملیت ازبکستانی دارد به توافق رسید و قرار است این مهاجم امشب از طریق فرودگاه امام خمینی وارد تهران شود تا پس از انجام تست‌های پزشکی و تایید ایفمارک قرارداد نهایی او به امضاء برسد.

در حالی که گمانه زنی‌های زیادی درباره مشخصات و نام این بازیکن در شبکه‌های اجتماعی آغاز شده بود اما پیگیری‌های خبرنگار فوتبالی حاکی از این است که این بازیکن شیرزود تمیروف نام دارد که 23 ساله و 185 سانتیمتر قد دارد که توانایی بازی در پست وینگرچپ و راست- مهاجم سایه را دارد.

تمیروف در ترانسفرمارکت 350 هزار یورو ارزش‌گذاری شده و نکته مثبت در مورد او نسبت به سایر گزینه‌های بررسی شده سن پایین او است که میانگین سنی خط حمله قرمزها را نیز پایین می‌آورد.

این بازیکن از ژانویه سال گذشته با قراردادی دو ساله در عضویت تیم پاختاکور ازبکستان قرار دارد و گفته می‌شود با توجه به حضور این بازیکن در لیگ قهرمانان آسیا مشکلی برای بازی در لیگ برتر ایران نخواهد داشت.

یحیی گل محمدی بدنبال مهاجم بلندقامت و سرزن که توان حفظ توپ داشته باشد بود و حالا بین اندک گزینه های باقیمانده روی جذب این وینگر_مهاجم سایه به جمع بندی رسیده است.

باید دید قرمزها  در نهایت با مهاجم ازبکستانی مدنظر خود به توافق نهایی دست خواهند یافت یا خیر.

7655