رضا عنایتی: بازی سختی مقابل فولاد داریم/ فوتبال مشهد از لجبازی ضربه می‌خورد

رضا عنایتی: بازی سختی مقابل فولاد داریم/ فوتبال مشهد از لجبازی ضربه می‌خورد

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: فولاد در نیم فصل بازیکنان با کیفیتی جذب کرد و کار سختی برابر این تیم داریم.

به گزارش فوتبالی، رضا عنایتی با اشاره به صعود تیم هوادار از لیگ دسته یک به لیگ برتر فوتبال گفت: تمام تیم‌هایی که از لیگ دسته یک به لیگ برتر صعود می‌کنند، باید فضایی را رد کنند. پیش‌بینی شرایط سخت را داشتیم. بنابر بودجه‌ای که در اختیارمان بود، بازیکنانی را جذب کردیم. از تمام بازیکنانم تشکر می‌کنم که با تمام توان کار می‌کنند.

وی ادامه داد: در نیم فصل نخست اگر تجربه بیشتری داشتیم، قطعاً شرایط بهتری در جدول رده‌بندی کسب می‌کردیم. پیش‌بینی اتفاقاتی را در نیم فصل نخست داشتیم. خدا را شکر در نیم فصل دوم توانستیم بازیکنان باتجربه‌تری جذب کنیم و شرایط تیم بهتر شد. سطح توقعات از بازیکنانم بالاتر است و می‌توانیم به بالای جدول برسیم.

سرمربی تیم فوتبال هوادار افزود: تیمی که از دسته یک به لیگ برتر صعود می‌کند، باید هدف ابتدایی‌اش بقا در مسابقات باشد. تمام تلاش خود را برای حفظ سهمیه لیگ برتر به کار خواهیم گرفت و در ادامه برنامه‌ریزی بهتری برای سال‌های آینده و کسب جایگاه بهتر در جدول خواهیم داشت.

عنایتی در ادامه اظهار داشت: مطمئناً چشم‌انداز تیم ارائه بازی زیبا و حفظ سهمیه است. این بزرگترین اتفاق برای باشگاه هوادار است. حدود ۱۴ نفر از بازیکنان، کسانی هستند که با آنها سال گذشته در لیگ دسته یک کار کرده‌ایم و به لیگ برتر صعود داشتیم. نسبت به هم شناخت داریم. تیم اعتماد به نفس خوبی دارد و برای سال‌های آینده برنامه‌ریزی خواهیم داشت.

وی درباره بازی مقابل تیم فولاد نیز گفت: بازی فوق‌العاده سختی مقابل فولاد داریم. این تیم در نیم فصل دوم بازیکنان باکیفیتی جذب کرد چرا که با توجه به حساسیت بازی‌های آسیایی، باید بازیکنان خوبی جذب کند به همین دلیل شرایط آنها با نیم فصل نخست قابل قیاس نیست. تیم فولاد از نظر ساختار و امکانات جزو سه تیم برتر لیگ است. آنالیز و برنامه‌ریزی خوبی نسبت به آنها انجام داده و برای بازی آماده‌ایم.

وی تأکید کرد: فشردگی مسابقات بر مصدومان تیممان افزوده است. ۴-۳ بازیکن تأثیرگذارمان دچار مصدومیت هستند. کاری نمی‌توان کرد. همه بازیکنان باید در خدمت تیم باشند. تیم یکدستی داریم و ان‌شاءالله برای ارائه بازی خوب و کسب نتیجه به میدان خواهیم رفت.

سرمربی تیم فوتبال هوادار در ادامه درباره شرایط فوتبال مشهد نیز گفت: متأسفانه در استان افرادی حضور دارند که به جای عمل کردن بیشتر صحبت می‌کنند. بیشتر صنایع بزرگ کشور در مشهد است و جای تأسف دارد که بخواهیم از نبود امکانات صحبت کنیم. یکی از بهترین استادیوم‌های ایران از نظر امکانات در مشهد است اما متأسفانه افرادی که حضور دارند به جای عمل‌گرایی با صحبت کردن به فوتبال مشهد ضربه می‌زنند. در گذشته حدود چهار بازیکن مشهدی در اردوهای ملی حضور داشتند اما الان فوتبال مشهد با لجبازی لطمه می‌خورد و هواداران مشهدی زجر می‌کشند. امیدوارم برنامه‌ریزی خوبی برای فوتبال مشهد صورت گیرد.

7474