رقابت فشرده دو بازیکن جدید استقلال برای یک عنوان

رقابت فشرده دو بازیکن جدید استقلال برای یک عنوان

پایگاه خبری فوتبالی- دو بازیکن استقلال که اولین فصل حضورشان در این تیم را تجربه می‌کنند برای به دست آوردن یک عنوان رقابت فشرده‌ای با هم دارند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از مهر، تیم فوتبال استقلال در حالی چهارشنبه شب در دیداری مهیج و زیبا فجر سپاسی را با یک گل شکست داد که زننده این گل ۳ امتیازی مدافع چپ این تیم، جعفر سلمانی بود.

سلمانی که از خریدهای جدید استقلال است، کارش را در این فصل با گلزنی در هفته اول مقابل هوادار آغاز کرد تا اولین گلزن این فصل آبی پوشان باشد؛ و پس از آن نیز وی گلزنی‌های خود را تکرار کرد و شب گذشته هم یک گل مهم و ۳ امتیازی دیگر به ثمر رساند تا نشان دهد از خریدهای خوب آبی‌ها در فصل جدید است.

سلمانی با زدن گل به فجر سپاسی نه تنها چهاردهمین پیروزی فصل را برای آبی پوشان رقم زد، بلکه تعداد گل‌های این فصل خود را به عدد ۴ رساند تا به صورت مشترک با یک بازیکن دومین گلزن برتر فصل آبی پوشان باشد.

پیش از سلمانی، این امیرحسین حسین زاده یکی دیگر از خریدهای جدید و جوان آبی پوشان بود که تعداد گل‌های خود را در این فصل به عدد ۴ رسانده بود تا حالا این رقابت شیرین بین دو خرید جدید و جوان استقلال که هیچیک از آنها مهاجم نیستند در گیرد و این دو بازیکن همزمان با ۴ گل پس از کوین یامگا با ۸ گل، در رده دومین گلزن برتر این فصل استقلال قرار داشته باشند.

یامگا که این هم از خریدهای جدید استقلال است در حالی با ۸ گل عنوان بهترین گلزن فصل این تیم را به خود اختصاص داده که ۴ گل از این ۸ گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیده و تعداد گل‌های زده او در جریان بازی با تعداد گل‌های سلمانی و حسین زاده که همه در جریان بازی بوده برابری می‌کند.

آبی پوشان در این فصل با ۲۹ گل زده بهترین خط حمله مسابقات را در اختیار دارند که زننده ۱۹ گل از این ۲۹ گل خریدهای جدید این تیم هستند. یامگا، حسین زاده، سلمانی، ژستد و قاسمی نژاد (که این آخری از این تیم جدا شد) خریدهای جدید استقلال هستند که در این فصل برای این تیم گلزنی کرده‌اند.

7474