سنگین وزن تونس: کشتی گیران ایران را از روی چهره شان می شناسم!

سنگین وزن تونس: کشتی گیران ایران را از روی چهره شان می شناسم!

پایگاه خبری فوتبالی- سنگین وزن تیم کشتی فرنگی تونس در جام تختی، گفت: تلفظ نام کشتی گیران ایران برایم سخت است و آن ها را از روی چهره شان می شناسم.

به گزارش فوتبالی، امین گونیشی، فرنگی‌کار سنگین‌وزن تیم ملی کشتی تونس در المپیک ۲۰۲۰ توکیو درباره حضور در رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی در اهواز اظهار کرد: هدف اول من از حضور در مسابقات ایران، کسب آمادگی برای شرکت در رقابت های کشورهای حوزه دریای مدیترانه است و در وهله بعد برای المپیک ‌۲۰۲۴ پاریس آماده می‌شوم.

وی درباره شرکت در المپیک ۲۰۲۰ توکیو، گفت: به هر حال هدفم کسب مدال بود که راهی المپیک توکیو شدم اما ستارگان بزرگ بسیاری مثل کشتی‌گیر کوبایی الاصل تیم شیلی را در مقابلم داشتم که شکست خوردم. با تجربه المپیک توکیو، سعی می‌کنم در بازی‌های ۲۰۲۴ پاریس جبران کنم.

گونیشی در رابطه با تجربه اش از حضور در مسابقات جهانی، خاطرنشان کرد: تاکنون ۲ بار در مسابقات جهانی کشتی گرفتم. یک بار در مسابقات جهانی ۲۰۱۹ نور سلطان قزاقستان و یک بار هم در مسابقات زیر ۲۳ سال ۲۰۲۱ صربستان به میدان رفتم. در این رقابت‌ها مدال نگرفتم اما برایم تجربه شد.

فرنگی‌کار ۱۳۰ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی تونس تصریح کرد: ان‌شاءالله در مسابقات جهانی‌۲۰۲۲ صربستان، با تمام تلاش و توان روی تشک می‌روم تا به مدال برسم و مردم کشورم را خوشحال کنم.

گونیشی درباره رقابت با کشتی گیران ایران، گفت: می‌دانیم ایرانی‌ها کشتی‌گیران بزرگی هستند اما تلفظ اسم‌های‌شان برای من سخت است و از روی اسم این کشتی‌گیران را نمی‌شناسم البته تاکنون با ایرانی‌ها روبه‌رو نشده‌ام.

وی در نهایت گفت: در وزن ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی با حضور کشتی‌گیران نام‌داری مثل لوپز و رضا کایالپ، کسب مدال در این وزن سخت شده است. با این وجود برای لوپز برای آرزوی موفقیت برای کسب پنجمین طلای المپیک را دارم.

7474