صعود آسان بارسلونا در ورزشگاه مارادونا با درخشش مهاجم قوی‌هیکل

صعود آسان بارسلونا در ورزشگاه مارادونا با درخشش مهاجم قوی‌هیکل

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا موفق شد در ورزشگاه مارادونا با نتیجه 4 بر 2 ناپولی را شکست دهد و بدین ترتیب با توجه به تساوی یک بر یک بازی رفت، در مجموع با نتیجه 5 بر 3 از سد ناپولی بگذرد و راهی دور بعدی رقابت های لیگ اروپا شود و اکنون باید دید که حریف بعدی بارسلونا کدام تیم خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، در این بازی، آداما ترائوره، مهاجم قوی هیکل بارسلونا که در ژانویه به این تیم آمده است، عملکرد درخشانی داشت و توانست دو پاس گل بدهد. او روی گل اول بارسلونا که توسط جوردی آلبا به ثمر رسید روی یک ضد حمله سریع نقش داشت و از توانایی بدنی خود استفاده کرد و بازیکنان حریف را کنار زد و در این ضد حمله در نهایت توپ را به آلبا رساند و مدافع چپ بارسلونا در موقعیت تک به تک گل زنی کرد. گل های دوم و سوم بارسلونا توسط فرنکی دی یونگ و پیکه به ثمر رسیدند و گل چهارم را هم اوبامیانگ به ثمر رساند و این گل هم روی پاس گل ترائوره بود تا این بازیکن عملکرد خوبی داشته باشد.

گل های ناپولی توسط اینسینیه و پولیتانو به ثمر رسیدند اما این 2 گل در برابر 4 گل بارسلونا برای صعود کافی نبودند و اکنون شاگردان ژاوی در مرحله بعدی لیگ اروپا حضور دارند.

خلاصه بازی ناپولی - بارسلونا

1470