رونمایی از 6 تیمی که به هالند پیشنهاد داده‌اند

رونمایی از 6 تیمی که به هالند پیشنهاد داده‌اند

پایگاه خبری فوتبالی - با نزدیک شدن به پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی، اخبار و حرف و حدیث های نقل و انتقالاتی هم بیشتر می شود و به نظر می رسد که در این تابستان بخش زیادی از اخبار مربوط به ارلینگ هالند باشد.

به گزارش فوتبالی، باشگاه های زیادی به دنبال جذب ارلینگ هالند در تابستان پیش رو هستند و به نظر نمی رسد که هالند قصد ماندن در دورتموند را داشته باشد و بدین ترتیب در تابستان پیش رو، جمع زنبور ها را ترک کند و به تیم بزرگتری برود تا بتواند ادامه دوران حرفه ای و پیشرفت خود را در آن تیم سپری کند.

به گفته کادناسر، ارلینگ هالند تاکنون 6 پیشنهاد دریافت کرده است و بدین ترتیب برای تابستان آینده باید از میان این 6 پیشنهاد تصمیم گیری کند. یکی از این پیشنهاد ها مربوط به تمدید قرارداد با بورسیا دورتموند است که بعید به نظر می رسد هالند به آن پاسخ مثبت بدهد. این ستاره نروژی از بایرن مونیخ، پاریسن ژرمن، بارسلونا، رئال مادرید و منچسترسیتی هم پیشنهاد دریافت کرده است و علت اینکه حرف و حدیث ها پیرامون او زیاد بوده است هم همین پیشنهاد هایی است که از تیم های بزرگ به او شده است و باید دید که در نهایت تصمیم او چه خواهد بود.

1470