مهری – مهدی‌پور و جشنی که خراب شد (عکس)

مهری – مهدی‌پور و جشنی که خراب شد (عکس)

پایگاه فوتبالی فوتبالی- دو هافبک میانی استقلال تا مرز گلزنی و باز کردن دروازه فجرسپاسی پیش رفتند ولی هر دو به دلایلی متفاوت در این امر ناکام بودند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، یکی از بازیکنانی که در نقل و انتقالات زمستانی اخباری پیرامون جدایی او از رسانه ها منتشر شد، سعید مهری است. بازیکنی که در این فصل کمتر به کار گرفته شد و شایعاتی درخصوص احتمال بازگشت او به تراکتور نیز به گوشی می رسید که فرهاد مجیدی سرمربی آبی پوشان با قاطعیت این اخبار را تکذیب و از ماندگاری هافبک میانی تیمش خبر داد.

مهری نیز در این هفته ها توسط مجیدی به کار گرفته شده و هم در دیدار هفته گذشته مقابل تراکتور و هم نبرد روز گذشته برابر فجرسپاسی  به میدان رفت تا مجیدی نشان دهد که روی توانایی های این بازیکن برای حضور در ترکیب تیمش حساب باز کرده است.

مهری روز گذشته می توانست حضورش در ترکیب استقلال را با یک گل زیبا جشن بگیرد. در دقایق پایانی بازی بود که کوین یامگا با حرکتی دیدنی از سمت راست، توپ را از میان دو مدافع فجرسپاسی عبور داد و با پاسی در عرض، مهری را که روی خط محوطه جریمه ایستاده بود، صاحب توپ کرد.

هافبک آبی پوشان نیز قدر پاس خوب یامگا را دانست و با ضربه ای فنی و بغل پا، توپ را به گوشه دروازه فرستاد که با واکنش دیدنی ایمان صادقی مواجه شد و گلر فجری ها که روز فوق العاده ای را سپری کرده بود، با این عکس العمل به موقع، مانع از باز شدن دروازه تیمش شد تا مهری موفق به گلزنی نشود.                                  

البته بدشانسی های بازیکنان استقلال به اینجا ختم نشد و این بار دیگر هافبک میانی آبی ها بود که ناکام ماند. در دقیقه 90+4 بود که روی حرکت خوب امیرعلی صادقی، او وارد محوطه جریمه شد که مدافعین فجر توپ را دور کردند. در این لحظه مهدی مهدی پور که پشت محوطه جریمه ایستاده بود، از فرصت پیش آمده استفاده کرد و ضربه اش را به سمت دروازه زد که توپ او با بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد و به گل تبدیل نشد.

بدین ترتیب دو هافبک خط میانی استقلال در لحظات پایانی دیدار برابر فجرسپاسی با بدشانسی بزرگی مواجه شدند و در حالیکه می توانستند با به ثمر رساندن 2 گل زیبا، جشن پیروزی تیمشان را شیرین تر کنند، ای اتفاق رخ نداد اما به هر شکل استقلال سه امتیاز حساس این بازی را از آن خود کرد.

9719