جلسه اضطراری یوفا؛ میزبانی چمپیونزلیگ از سن پترزبورگ گرفته می‌شود

جلسه اضطراری یوفا؛ میزبانی چمپیونزلیگ از سن پترزبورگ گرفته می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی - یوفا پس از حمله نظامی روسیه به اوکراین، قرار است که خیلی سریع در این باره تصمیم بگیرد و بدین ترتیب فردا جلسه مهمی برگزار می شود و در مورد میزبان مسابقات چمپیونزلیگ امسال تصمیم گیری می شود.

به گزارش فوتبالی، یوفا در بیانیه ای نوشته است:" پس از بررسی شرایط روسیه و اوکراین در 24 ساعت اخیر، رییس یوفا تصمیم گرفت که جلسه ای اضطراری را با اعضای کمیته اجرایی در روز جمعه ششم اسفند ساعت 12:30 (به وقت ایران) برگزار کند تا در مورد این شرایط تصمیم های لازم گرفته شود. پس از جلسه، کمیته اجرایی یوفا اطلاعات بیشتر را منتشر خواهد کرد."

یوفا در نظر داشت که جلسه کمیته اجرایی خود را در روز دوم فروردین برگزار کند  اما این جلسه جلو افتاد. در این جلسه به احتمال فراوان میزبانی لیگ قهرمانان اروپای 2022 از سن پترزبورگ گرفته خواهد شد.  یوفا در دو سال اخیر نیز به خاطر کرونا مجبور شده بود که محل فینال لیگ قهرمانان اروپا را تغییر بدهد و حالا برای سومین سال متوالی میزبان فینال مسابقات عوض می شود و بدین ترتیب باید دید که کدام کشور قرار است که صاحب میزبانی این دوره از مسابقات شود. در دو سال اخیر قرار بود که استانبول میزبان چمپیونزلیگ شود اما شیوع ویروس کرونا در زمان برگزاری بازی باعث شد تا در هر دو دوره محل فینال تغییر پیدا کند.

4125