عکس؛ تجمع برزیلی‌های شاختار و دینامو و خانواده‌هایشان در هتل

عکس؛ تجمع برزیلی‌های شاختار و دینامو و خانواده‌هایشان در هتل

پایگاه خبری فوتبالی - بازیکنان برزیلی شاختار دونتسک و دیناموکیف از دولت کشورشان خواستند تا در پی حمله نظامی روسیه به اوکراین به خروج آنها از این کشور کمک کند.

به گزارش فوتبالی، بازیکنان برزیلی و خانواده هایشان ویدیویی از خود در هتلی در کیف منتشر کرده اند. در این ویدیو ژونیور مورائس که در شاختار توپ می زند، می گوید که این گروه دور هم جمع شده اند و منتظر همکاری دولت برزیل هستند تا از اوکراین خارج شوند. این بازیکن 34 ساله شرایط را نگران کننده دانست چرا که دولت روسیه از صبح امروز حمله نظامی به اوکراین را آغاز کرده است. مورائس در صفحه اینستاگرامش نوشته است:" این شرایط نگران کننده است. از شما می خواهم که این ویدیو را آن قدر پخش کنید که به دست دولت برزیل برسد. مرزها بسته شده اند، بانک ها تعطیل شده اند، سوخت وجود ندارد، قحطی غذا در راه خواهد بود، پولی نیست. ما در این جا جمع شده ایم و منتظر نقشه ای برای ترک اوکراین هستیم. شرایط بسیار جدی است و در کیف گیر افتاده ایم و منتظر راهکاری برای خروج هستیم."

شاختار مجموعا دوازده برزیلی در ترکیبش دارد  که روبرتو دی زربی سرمربی ایتالیایی این تیم نیز در کنارشان در هتل حضور دارد و امیدوار است که بتواند از اوکراین خارج شود.

4125