لایپزیش به دنبال ربودن ابراهیموویچ از بایرن مونیخ

لایپزیش به دنبال ربودن ابراهیموویچ از بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ چند ماه پیش هوادارانش را با حضور بازیکنی به نام ابراهیموویچ در تمریناتش شگفت زده کرد، البته اسم کوچک این بازیکن آریون بود نه زلاتان.

به گزارش فوتبالی، آریون ابراهیموویچ نام بازیکنی اهل کوزوو است که فقط 16 سال سن دارد و یکی از جواهرات آکادمی بایرن مونیخ به شمار می رود. این بازیکن نه فقط به خاطر اسمش بلکه به خاطر عملکردش مورد توجه باشگاه های مختلف آلمانی و خارج از آلمان قرار گرفته است که لایپزیش در تلاش است تا این بازیکن را به خدمت بگیرد. البته به نظر می رسد که آریون قصد موفقیت را در بایرن مونیخ دارد. بایرن در نظر دارد که این بازیکن را در فصل آینده در لیست تیم زیر 19 سال قرار دهد و به هیچ وجه برنامه ای برای فروش وی ندارند.  البته در بلندمدت امکان دارد که آریون ابراهیموویچ برای تجربه اندوزی به صورت قرضی از بایرن مونیخ جدا شود تا بتواد در تیم های دیگر بدرخشد و شانس حضور در تیم بزرگسالان بایرن مونیخ را افزایش بدهد.

بایرن مونیخ در سالهای اخیر سعی کرده است که کمتر به سراغ خریدهای گرانقیمت برود و با جذب بازیکنان جوان به قیمت معقول بتواند آنها را پرورش بدهد و از استعدادشان استفاده کند و به نظر می رسد که آریون در ادامه همین سیاست باشد.

4125