واکنش تند لیگ آمریکا به صحبت‎های جنجالی نیمار

واکنش تند لیگ آمریکا به صحبت‎های جنجالی نیمار

پایگاه خبری فوتبالی - دون گاربر یکی از مدیران لیگ آمریکا این نکته که بازیکنانی نظیر نیمار بخواهند این لیگ را برای پایان دوران فوتبالشان انتخاب کنند، یک توهین قلمداد کرد و واکنش تندی به صحبت های بازیکن برزیلی داشت که گفته بود برای پایان دوران فوتبالش آماده است تا به پی اس جی ملحق شود.

به گزارش فوتبالی، گاربر گفت که این لیگ علاقه ای ندارد تا بازیکناین را بخرد که می خواهند برای بازنشستگی به آمریکا بیایند. وی اظهار داشت:" نیاز نداریم تا بازیکن مشهوری برای پایان دوران فوتبالش به آمریکا بیاید چون قصد بازنشستگی را در MLS دارد. وقتی زلاتان از لیگ آمریکا رفت، هیچ کس نگفت که برای بازنشستگی به ایتالیا می رود و چنین صحبت هایی از نظر من توهین آمیز است. می خواهیم که تاریخ لیگ ما با بازیکنان جوانی نوشته شود که در اولین مراحل فوتبالشان به این جا می آیند و نشان می دهند که لیگ ما لیگی محبوب و مورد علاقه است."

نیمار اخیرا به حالت تمسخرآمیزی گفته بود که در پایان قراردادش با پی اس جی شاید به لیگ آمریکا برود چرا که بازیکنان لیگ آمریکا می توانند سالی سه ماه استراحت کنند. گاربر در ادامه بیان کرد:" اگر بازیکنان نخواهند در این جا نقش مهمی داشته باشند، به احترام لیگ ها و هوادارانشان تمایلی به حضورشان در این جا نخواهیم داشت."

4125