پیوستن منچستر یونایتد به جمع رئال مادرید، بایرن مونیخ و بارسلونا

پیوستن منچستر یونایتد به جمع رئال مادرید، بایرن مونیخ و بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - منچستر یونایتد در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه اتلتیکو مادرید به تساوی یک بر یک رسید.

به گزارش فوتبالی، در این بازی تک گل شیاطین سرخ را الانگا به ثمر رساند تا بدین ترتیب یک رکورد ویژه برای شیاطین سرخ به ثبت برسد. این گل 500اُمین گل تاریخ باشگاه منچستر یونایتد در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا بود و بدین ترتیب منچستر یونایتد با این گل توانست به جمع تیم های رئال مادرید، بایرن مونیخ و بارسلونا بپیوندد چرا که تنها این تیم ها هستند که در تاریخ رقابت های لیگ قهرمانان اروپا بیش از 500 گل زده اند.

رئال مادرید با زدن 1001 گل صدرنشین است و پس از این تیم، بایرن مونیخ با 760 گل و بارسلونا با 624 گل قرار دارند و اکنون منچستر یونایتد به تعداد 500 گل در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا رسیده است.

شیاطین سرخ همچنین اولین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس هستند که به رکورد 500 گل در لیگ قهرمانان اروپا می رسند و از این نظر هم در انگلیس تیمی بی همتا به حساب می آیند.

باید دید که منچستر یونایتد در بازی برگشت چه عملکردی مقابل اتلتیکو مادرید خواهد داشت و موفق می شود به دور بعدی رقابت ها صعود کند یا خیر.

1470