بازیکن 19 ساله مانع از شکست یاران رونالدو در زمین اتلتیکو مادرید شد

بازیکن 19 ساله مانع از شکست یاران رونالدو در زمین اتلتیکو مادرید شد

پایگاه خبری فوتبالی - در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، منچستر یونایتد و اتلتیکو مادرید در ورزشگاه واندا متروپولیتانو به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت تا همه چیز به دور برگشت کشیده شود.

به گزارش فوتبالی، در این بازی ابتدا اتلتیکو مادرید خیلی زود توسط ژوائو فلیکس به گل رسید. این گل یکی از دیدنی ترین گل های این هفته لیگ قهرمانان اروپا بود چرا که فلیکس روی سانتر تماشایی لودی با ضربه سری شیرجه ای توپ را به دور از دستان دخیا وارد دروازه کرد و دروازه‌بان شیاطین سرخ تنها نظاره گر ماجرا بود.

در نیمه دوم رالف رانگنیک دست به تعویض هایی زد که توانست ورق را برگرداند. یکی از این تعویض ها آوردن الانگای 19 ساله به جای رشفورد بود. رشفورد در این بازی عملکرد خوبی نداشت و الانگا توانست خط حمله منچستر یونایتد را راه بیندازد و در دقیقه 80 روی پاس زیبای برونو فرناندز، با یان اوبلاک تک به تک شد و به راحتی دروازه اتلتیکو مادرید را باز کرد.

در این بازی رونالدو عملکرد جالبی نداشت و البته خطا های زیادی هم روی او شد و به طور کلی توسط بازیکنان اتلتیکو مادرید مهار شده بود.

در دیگر بازی امشب، بنفیکا و آژاکس به تساوی دو بر دو رسیدند.

1470