عکس؛ لحظه ورود و گرم کردن رونالدو در زمین اتلتیکو مادرید

عکس؛ لحظه ورود و گرم کردن رونالدو در زمین اتلتیکو مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - از ساعت 23:30 منچستر یونایتد و اتلتیکو مادرید در چهارچوب دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه واندا متروپولیتانو که زمین اختصاصی اتلتیکو مادرید است به مصاف هم می روند و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

به گزارش فوتبالی، یکی از جذابیت های این بازی تقابل دوباره کریستیانو رونالدو با اتلتیکو مادرید است. رونالدو بین سال های 2009 تا 2018 در رئال مادرید حضور داشته است و تقابل هایی دیدنی با اتلتیکو مادرید در دربی های مادرید داشته است. از سویی رونالدو وقتی به یوونتوس هم رفت در لیگ قهرمانان اروپا جدالی ویژه با اتلتیکو مادرید داشت و توانست مقابل این تیم هت‌تریک کند.

اکنون رونالدو برای بازی مقابل اتلتیکو مادرید این بار در لباس منچستر یونایتد، وارد ورزشگاه واندا متروپولیتانو شده است و باید دید که این بار مقابل اتلتیکو مادرید چه عملکردی خواهد داشت و می تواند درخشش ویژه خود را مقابل این تیم تکرار کند یا خیر.

رونالدو جو ورزشگاه های اسپانیا و ورزشگاه اتلتیکو مادرید را به خوبی می شناسد و اکنون مقابل هواداران اتلتیکو باید بازی کند؛ جوی که سعی می کند کار را برای او سخت کند و به او فشار وارد کند.

1470