رونالدو چند گل بیشتر از اتلتیکو مادرید در این فصل چمپیونزلیگ زده است؟

رونالدو چند گل بیشتر از اتلتیکو مادرید در این فصل چمپیونزلیگ زده است؟

پایگاه خبری فوتبالی - منچستر یونایتد و اتلتیکو مادرید از ساعت 23:30 امشب (چهارشنبه) در ورزشگاه واندا متروپولیتانو به مصاف هم می روند و باید دید که در این بازی که در چهارچوب دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا است، چه نتیجه ای رقم خواهد خورد.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو بهترین گلزن تاریخ رقابت های لیگ قهرمانان اروپا است و همواره در این تورنمنت، عملکرد و درخشش ویژه ای داشته است و اکنون هم این فرصت را دارد تا بتواند مقابل اتلتیکو مادرید خودی نشان دهد و عملکرد خوبی داشته باشد و به نوعی عملکرد ضعیف خود را در سال 2022 به دست فراموشی بسپارد.

رونالدو در این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا تاکنون 6 گل به ثمر رسانده است که عدد قابل توجهی است و این تعداد گل، بیش از کل تعداد گل هایی است که تیم اتلتیکو مادرید به ثمر رسانده است. روخی بلانکو در این فصل 4 گل به ثمر رسانده است و بدین ترتیب کریستیانو رونالدو 2 گل بیش از کل تیم اتلتیکو مادرید در این فصل از چمپیونزلیگ زده است و اکنون باید دید که در بازی امشب رونالدو این تعداد را افزایش خواهد داد یا شاگردان سیمئونه مقابل رونالدو و منچستریونایتد مقاومت خواهند کرد.

1470