گل مارادونایی حامد پاکدل/ دست خدا به داد پرسپولیس می‌رسد؟

گل مارادونایی حامد پاکدل/ دست خدا به داد پرسپولیس می‌رسد؟

پایگاه خبری فوتبالی- در دقیقه سیزدهم دیدار تیم‌های گل گهر سیرجان و پرسپولیس تهران، حامد پاکدل توانست به طرز مشکوکی دروازه گل گهر سیرجان را باز کند.

به گزارش فوتبالی، گل حامد پاکدل خطای هند بود؟ این سوالی است که توجه هر بیننده‌ای را در دقایق ابتدایی دیدار تیم‌های گل گهر سیرجان و پرسپولیس به خود جلب کرد.

در دقیقه 13 این دیدار، رامین رضاییان با نفوذ از سمت راست از خلأ به وجود آمده در قلب خط دفاع شاگردان امیر قلعه نویی استفاده کرد و با ارسال توپ به دهانه دروازه حامد پاکدل را در موقعیت بسیار عالی گلزنی قرار داد.

گلزن‌ترین مهاجم این روزهای پرسپولیس نیز با یک ضربه سر شیرجه‌ای دروازه محسن فروزان را گشود و قرمز‌ها را پیش انداخت. گلی که اعتراض شدید بازیکنان و کادر فنی گل‌گهر را درپی داشت.

پس از ورود توپ به درون دروازه، محسن فروزان همراه با دیگر بازیکنان گل‌گهر شدیداً به سمت داور بازی دویدند و معتقد بودند که پاکدل، دروازه این تیم را با دست باز کرده کرده و این خطای منجر به گل از چشم قاضی میدان دور مانده است.

اعتراض شدید گل گهری‌ها منجر به گرفتن اخطار از سوی محمدحسین ترابیان شد و علی اصغر عاشوری از داور بازی کارت زرد دریافت کرد و اعتراض کادرفنی تیم میزبان به داور چهارم نیز راه به جایی نبرد.

حامد پاکدل پس از گلزنی در دو دیدار قبلی پرسپولیس توانست پس از هدر دادن یک موقعیت 100 درصد مقابل محسن فروزان، از دومین فرصت خود نهایت بهره را ببرد و شادی را به اردوی قرمز‌ها بیاورد.

حال باید دید که واکنش کارشناسان داوری به گل مارادونایی حامد پاکدل چه خواهد بود و نظرات اهالی فن پس از بازبینی گل پرسپولیس از زوایای مختلف چیست؟

1377