لیست بارسلونا در سفر به ناپولی؛ همچنان شماره 9 غایب است

لیست بارسلونا در سفر به ناپولی؛ همچنان شماره 9 غایب است

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز لیست مدعوین بارسلونا را برای بازی پنجشنبه در ورزشگاه دیگو آرماندو مارادونا مقابل ناپولی در مرحله راهیابی به یک هشتم نهایی لیگ اروپا را اعلام کرد.

به گزارش فوتبالی، پیکه که بازی مقابل والنسیا را به علت محرومیت از دست داده بود، دوباره به لیست برگشته است. ممفیس دیپای همچان به علت مصدومیت در لیست نیست و هنوز از جانب پزشکان مجوز بازی کردن را نگرفته است. دنی آلوز نیز خط خورده است چرا که کلا در لیست بارسلونا برای لیگ اروپا حضور نداشت. لیست کامل بارسلونا بدین شرح است: ترشتگن، نتو، آرنائو تناس، دست، مینگزا، آرائوخو، پیکه، اریک گارسیا، جوردی آلبا، بوسکتس، پدری، فرنکی دی یونگ، نیکو، گاوی، ریکی پوچ، اوبامیانگ، فران تورس، آداما، دمبله، لوک دی یونگ و بریتویت.

بارسلونا امروز راهی ناپولی شده است و امشب در ورزشگاه مارادونا تمرین خواهد کرد که قرار است ترشتگن و ژاوی با رسانه ها صحبت کنند. بارسا پس از تساوی یک بر یک در دور رفت باید با تمام قوا در زمین ناپولی بازی کند. با توجه به لغو قانون گل زده در خانه حریف، هر تیمی که پنجشنبه شب پیروز شود، صعودش به یک هشتم نهایی لیگ اروپا را قطعی می کند و تیم دیگر از حضور در مسابقات باز می ماند.

4125