آخرین وضعیت مصدومیت‌های چلسی از زبان توخل

آخرین وضعیت مصدومیت‌های چلسی از زبان توخل

پایگاه خبری فوتبالی- حضور دو هافبک چلسی که در جریان دیدار برابر لیل مصدوم شدند، برای دیدار پایانی جام اتحادیه در هالیه‌ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، توماس توخل امیدوار است متئو کواچیچ و حکیم زیاش پس از مصدومیت روز سه‌شنبه مقابل لیل، بتوانند چلسی در فینال روز یکشنبه لیگ‌کاپ همراهی کنند.

کواچیچ در دقیقه 51 و زیاش 9 دقیقه بعد از او، به دلیل مصدومیت از زمین خارج شد. اکنون حضور هردو بازیکن برای دیدار یکشنبه مقابل لیورپول در ورزشگاه ومبلی مورد تردید واقع شده‌است.

توخل در پاسخ به سوالی درباره وضعیت بازیکنان مصدوم تیمش به بی‌تی اسپورت گفت: "نمی دانم. من باید متئو کواچیچ را در بین دونیمه تعویض می‌کردم. در مورد حکیم هنوز با دکتر صحبت نکرده‌ام و امیدوارم جدی نباشد."

"امروز سه شنبه است، روزهای زیادی برای ریکاوری تا یکشنبه باقی مانده است. ما دوست نداریم این تعداد مصدومیت و موارد تاثیرگذار این‌چنینی روی برنامه‌های تاکتیکی خود داشته باشیم. امیدوارم آنها برای یکشنبه آماده باشند."

چلسی در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی خود مقابل لیل با نتیجه 2-0 پیروز شد، که کای هاورتز و کریستین پولیسیک گل‌های آبی‌ها را در ورزشگاه استمفوردبریج به‌ثمر رساندند.

این پیروزی پس از حضور موفق چلسی در جام جهانی باشگاه‌ها به دست آمد. همچنین این باشگاه در دیدار یکشنبه مقابل لیورپول، در فینال جام‌اتحادیه انگلیس، شانسی برای کسب یک جام دیگر را خواهد داشت.

9719