صحبت‌های سیمئونه پیش از تقابل اتلتیکو مادرید مقابل منچستریونایتد

صحبت‌های سیمئونه پیش از تقابل اتلتیکو مادرید مقابل منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - دیگو سیمئونه سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید هیچ هدف خاصی برای لیگ قهرمانان این فصل در نظر دارد، بلکه اذعان کرد که فلسفه او این است که بازی به بازی پیش می‌رود. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امشب دو تیم اتلتیکو مادرید و منچستریونایتد از ساعت 23:30 به وقت تهران در ورزشگاه واندومتروپولیتانو مقابل هم صف آرایی خواهند کرد. 

به نقل از مارکا، دیگو سیمئونه در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: "من روز به روز جلو می‌روم. شما خبرنگاران افرادی هستید که برایند کار ما را بررسی می‌کنید. باید سخت تمرین کنیم و نمی‌توانیم از فکر کردن راجع به کارمان دست برداریم، چون اتفاقاتی که دیروز افتاده‌اند، الان بی ارزش هستند. ما فقط بازی به بازی پیش می‌رویم. در هر مجموعه‌ای، با هم کار کردن در اولویت است، اما روز به روز جلو رفتن کلید موفقیت می‌باشد."

"من یونایتد در چند وقت اخیر پیشرفت کرده است. قوی‌تر و تاثیرگذارتر شده‌اند. آن‌ها یک حریف بزرگ با قدرت بالا در هوا هستند. من همیشه برای بازی‌ها، حریف را در بالاترین سطح در نظر می‌گیرم و سپس به دنبال راه حلی برای ضربه زدن هستم. البته پیدا کردن فضا مقابل تیمی مثل یونایتد کار سختی است، اما من مطمئنم که با اعتماد نفس بالا به زمین پا خواهیم گذاشت."

4416