تارتار: مقابل سپاهان سه امتیاز می‌خواهیم

تارتار: مقابل سپاهان سه امتیاز می‌خواهیم

پایگاه خبری فوتبالی - مهدی تارتار می‌گوید که تیمش را در بازی با سپاهان برای پیروزی وارد زمین خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، شهرآورد اصفهان در حالی برگزار خواهد شد که سپاهان و ذوب آهن از شرایط چندان خوبی برخوردار نیستند و کسب امتیاز از این بازی اهمیت زیادی برای محرم نویدکیا و مهدی تارتار خواهد داشت.

نکته جالب این بازی غیبت مهدی تارتار روی نیمکت ذوب آهن خواهد بود که به دلیل چهارکارته بودنِ سرمربی سبزپوشان اتفاق افتاده است.

تارتار که به این علت در نشست خبری هم حضور نیافت، در گفت‌وگو با خبرنگار ما در مورد دیدار با سپاهان گفت: «دربی اصفهان همیشه اهمیت زیادی داشته و جزو بازی‌های مهم فوتبال ایران بوده است. ما هم در روزهای اخیر تمرینات خوبی داشتیم و آماده این بازی هستیم تا هم نمایش خوبی را ارائه کنیم و هم به نتیجه لازم برسیم.»

سرمربی ذوب آهن در مورد قدرت تیم حریف نیز اظهار داشت: «سپاهان یکی از تیم‌های خوب فوتبال ایران است و من احترام زیادی برای آقای نویدکیا و تیم تحت هدایتش قائل هستم. آنها فوتبال خوبی بازی می‌کنند و اگر بدشانسی نمی‌آوردند حتما می‌توانست در رتبه بهتری باشند.»

او در مورد تمرینات اخیر ذوب آهن برای آمادگی در این بازی عنوان کرد: «بچه‌ها در تمرینات واقعا با انگیزه بودند و من از آنها تشکر می‌کنم. ما تمرینات خوبی انجام دادیم و امیدوارم که نتیجه این تلاش را در بازی هم بگیریم. در بازی‌های اخیر در موقعیت سازی عملکرد خیلی خوبی داشتیم و باید در ضربات آخر هم دقت بیشتری کنیم تا به گل برسیم. اما من نگرانی خاصی از این بابت ندارم چرا که مسئله مهم بازی روان و موقعیت سازی مطلوب است که ما به آن رسیدیم و حتی سه بار به تیرک حریفان زدیم در سه بازی اخیر.»

تارتار در واکنش به این سوال که آیا یک امتیاز او را راضی خواهد کرد، پاسخ داد: «اگر مساوی ما را راضی می‌کرد، باید در بازی رفت هم با احتیاط وارد زمین می‌شدیم اما اینطور نبود و برای برد رفتیم و به هدفمان هم رسیدیم. ما هر بازی برای پیروزی وارد زمین می‌شویم و من سرمربی‌ای نیستم که با هدف مساوی، تیمم را تمرین بدهم و وارد زمین کنم.»


وی با اشاره به حضور مدیران باشگاه در تمرین گفت: «از آقای احسانی تشکر می‌کنم که امروز به تمرین آمدند و بازیکنان از حضور و توجه ایشان خیلی انگیزه گرفتند. این اتفاق خوبی بود که در آستانه دربی اصفهان رقم خورد و تیم فهمید که تنها نیست. ایشان با بنده هم صحبت کردند و حمایتی که انجام دادند، برایم ارزشمند است.»

مهدی تارتار در پایان خطاب به هواداران ذوب آهن گفت: «هواداران ذوب آهن واقعا طرفداران متعصب و دلسوزی هستند که همیشه نگران تیمشان بوده‌اند و این مسئولیت ما را بسیار زیاد می‌کند چرا که این تیم متعلق به مردم و البته کارگران زحمتکش کارخانه است. از هواداران ذوب آهن می‌خواهم که به این شایعات عجیب و غریب توجهی نکنند. ما از حضور در ذوب آهن خیلی خوشحالیم و الان هم تمام تمرکزمان را گذاشته‌ایم روی اینکه بازی فردا را با نتیجه خوب پشت سر بگذاریم. هواداران بدانند که این شایعات هیچ پایه و اساسی ندارد و فقط می‌خواهند در خانواده ذوب آهن اختلاف ایجاد کنند.»

1470