رئال مادرید دشمن جدید منچستریونایتد در رقابت برای سرمربی آرژانتینی

رئال مادرید دشمن جدید منچستریونایتد در رقابت برای سرمربی آرژانتینی

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید هم به جمع مشتریان مائوریسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی پاریسن ژرمن پیوست. 

به گزارش فوتبالی، بعد از خروج زین الدین زیدان از سانتیاگو برنابئو، نام مائوریسیو پوچتینو تا مدت‌ها به عنوان جانشین سرمربی فرانسوی مطرح می‌شد، اما در تابستان گذشته پرز نتوانست راهی برای جذب او پیدا کند و کارلو آنچلوتی را به عنوان سرمربی جدید منصوب کرد، اما حالا رسانه‌های اسپانیایی ادعا می‌کنند که پرز هنوز به دنبال به خدمت گرفتن پوچتینو است و آنچلوتی را گزینه مناسبی برای اهداف بلند مدت این باشگاه نمی‌داند. 

به نقل از مارکا، شرایط در پاریس نیز تفاوت زیادی ندارد. ناصر الخلیفی مالک متمول پی‌اس‎جی به دنبال آوردن زیدان به فرانسه است و از رفتن پوچتینو جلوگیری نخواهد کرد. 

لوس بلانکوس می‌خواهد در هر فصل یکی از مدعیان اصلی لیگ قهرمانان اروپا باشد و اگر آنچلوتی در این فصل نتواند به موفقیت خاصی در اروپا برسد، ممکن است شغلش را از دست بدهد. با اینکه فعلا رئال مادرید در صدر جدول لالیگا قرار دارد و چند ماه پیش نیز به قهرمانی سوپر کاپ رسید، اما حذف مقابل پی‌اس‌جی در لیگ قهرمانان، باعث برانگیخته شدن خشم فلورنتینو پرز خواهد شد. 

منچستریونایتد جدی ترین رقیب رئال در این راه است و شیاطین سرخ از زمان اخراج اوله گونر سولشر، شرایط پوچتینو را تحت نظر گرفته‌اند.

4416