نویدکیا: یکی از بهترین داربی‌های ایران را پیش‌رو داریم/ در آسیا از فوتبال کشورمان دفاع می‌کنیم

نویدکیا: یکی از بهترین داربی‌های ایران را پیش‌رو داریم/ در آسیا از فوتبال کشورمان دفاع می‌کنیم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی سپاهان گفت: در گروه سختی در لیگ قهرمانان آسیا قرار داریم اما بازیکنان باکیفیتی در اختیار ما هستند و می‌توانیم از فوتبال کشورمان دفاع کنیم.

به گزارش فوتبالی، محرم نویدکیا عصر سه‌شنبه در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل ذوب‌آهن اظهار کرد: یکی از بهترین‌ داربی‌های ایران را پیش‌رو داریم و همیشه این بازی جذاب است. امیدوارم فردا هم همین‌طور باشد و هواداران هم لذت ببرند. بازی بسیار حساسی است و هر دو تیم نیاز دارند تا سه امتیاز را کسب کنند. این بازی بسیار تاثیرگذار است و به همین دلیل هر دو تیم با تمام وجودشان می‌آیند که تلاش کنند. ما هم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم چون هفته گذشته خوب بازی نکردیم. امیدوارم بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.
او ادامه داد: در فوتبال بعضی وقت‌ها این اتفاقات می‌افتد و همیشه نمی‌شود پیروز شد. با راهکارهایی که به بازیکنان دادیم، امیدوارم بتوانیم خوب بازی کنیم. هفته قبل بی‌کیفیت بازی کردیم اما امیدوارم بتوانیم در این بازی خوب باشیم.

نویدکیا درباره غایبان تیمش گفت: یاسین سلمانی مقداری مصدوم است و احتمالا از او استفاده نکنیم. حسن شوشتری را هم نداریم. در این بازی محروم نداریم.

وی درباره حضور سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: ما دلمان می‌خواست که میزبانی بگیریم اما با این شرایط به عربستان میزبانی دادند. گروه سختی داریم اما بازیکنان باکیفیتی داریم که می‌توانیم از فوتبال کشورمان دفاع کنیم. هنوز اطلاعات کاملی درباره حضور در این مسابقات نداریم و فقط می‌دانیم بازی‌ها در عربستان است.

سرمربی سپاهان اضافه کرد: می‌دانم خیلی شرایط امسال خوب نبود و هواداران را درک می‌کنم که ناراحت هستند. باید دست به دست هم بدهیم که شرایط تیم را بهتر کنیم و در آینده نتایج خوبی کسب کنیم.

تقابل دو تیم سپاهان و ذوب‌آهن در قالب هفته نوزدهم فردا (چهارشنبه) از ساعت ۱۵ در ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌شود.

6641