واکنش جالب کلوپ به شکست منچسترسیتی مقابل تاتنهام

واکنش جالب کلوپ به شکست منچسترسیتی مقابل تاتنهام

پایگاه خبری فوتبالی - یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول می‌گوید که از شکست منچسترسیتی مقابل تاتنهام سورپرایز شده و اصلا انتظار چنین نتیجه‌ای را نداشته است. 

به گزارش فوتبالی، شنبه شب دو تیم منچسترسیتی و تاتنهام از هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس در اتحاد مقابل هم صف آرایی کردند که در پایان، سیتیزن‌ها متحمل شکست 2-3 در خانه شدند، تا لیورپول شانس دوباره‌ای برای قرار گرفتن در کورس قهرمانی داشته باشد. در حال حاضر قرمزها با یک بازی کمتر، 6 امتیاز با سیتی فاصله دارند. 

چهارشنبه شب از ساعت 23:15 به وقت تهران، دو تیم لیورپول و لیدز یونایتد دیدار معوقه هفته نوزدهم را در آنفیلد برگزار خواهند کرد که کلوپ می‌تواند با پیروزی در این بازی، فاصله را به 3 امتیاز کاهش دهد. او در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: "شما انتظار دارید که سیتی در دیدارهایش برنده شود. ما یک بار در این فصل با آن‌ها بازی کردیم، اما باید در بازی دور برگشت برنده شویم. اگر فاصله 12 یا 15 امتیاز بود، شرایط فرق داشت. وقتی در راه خانه بودم، بازی دو بر یک به سود تاتنهام بودم و زمانی که به خانه رسیدم، اخبار را نگاه نکردم، چون مطمئن بودم سیتی گل مساوی را می‌زند. سپس ما بیرون رفتیم و راننده به من گفت که سیتی بازی را با نتیجه 2-3 باخت و من خیلی سورپرایز شدم و در همان لحظه به راننده گفتم 'واقعا؟' حالا باید روی تک تک بازی‌ها تمرکز کنیم."

4416