رئال مادرید در اندیشه بالا بردن رقم فسخ قرارداد دو ستاره برزیلی به یک میلیارد یورو

رئال مادرید در اندیشه بالا بردن رقم فسخ قرارداد دو ستاره برزیلی به یک میلیارد یورو

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید قصد دارد در پایان فصل، قراردادهای جدیدی به ادر میلیتائو و وینیسیوس جونیور، دو ستاره برزیلی تاثیرگذار ارائه دهد. 

به گزارش فوتبالی، وینیسیوس جونیور و ادر میلیتائو فصل خوبی را در سانتیاگو برنابئو سپری می‌کنند. زوج وینیسیوس با کریم بنزما در خط حمله لوس بلانکوس بسیار خطرناک و تهدید آمیز برای هر تیمی است و در آن سمت، میلیتائو به همراه داوید آلابا یک دیوار محکم تشکیل داده‌اند. حالا فلورنتینو پرز قصد دارد تا با بالا بردن رقم فسخ این دو ستاره برزیلی، آن‌ها را برای سالیان دراز در مادرید حفظ کند. 

به نقل از سایت گل، قراردادهای وینیسیوس و میلیتائو به ترتیب در سال‌های 2024 و 2025 به پایان می‌رسد و هر دو نفر 3.5 میلیون یورو در سال دستمزد دریافت می‌کند. حالا رئال می‌خواهد قرارداد جدیدی تا سال 2027 به هر دو پیشنهاد بدهد که در صورت نهایی شدن، رقم بند فسخ قرارداد آن‌ها، یک بیلیون یورو خواهد بود تا بدین صورت، پایه‌های اصلی ترکیب آنچلوتی حفظ شوند. 

وینیسوس در سال 2018 از فلامینگو به رئال پیوست و از آن موقع خودش را به عنوان یک مهاجم با استعداد معرفی کرده است. لوس بلانکوس در طول چند سال اخیر، علیرغم نمایش نه چندان خوب وینگر برزیلی، پیشنهادات زیادی از تیم‌های لیگ برتری مثل منچسترسیتی و آرسنال رد کرده و حالا به نظر می‌رسد که پرز در خصوص وینیسیوس حق داشته است. 

4416