در صورت ناکامی در جذب هالند، دو بازیکن از لالیگا اهداف بارسلونا خواهندبود

در صورت ناکامی در جذب هالند، دو بازیکن از لالیگا اهداف بارسلونا خواهندبود

پایگاه خبری فوتبالی- با فعال شدن بند آزادسازی هالند در تابستان، باشگاه‌های زیادی به‌دنبال او خواهند بود، یکی از این باشگاه‌ها بارسلوناست.

پایگاه خبری فوتبالی- ارلینگ هالند، مهاجم بوروسیا دورتموند در تابستان امسال از این باشگاه جدا خواهد شد. بند فسخ 75 میلیون یورویی در قرارداد هالند در پایان فصل اجرایی خواهد شد و بارسلونا از جمله باشگاه هایی است که به این بازیکن 21 ساله علاقه‌مند شده‌است.

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه می‌خواهد با وجود مشکلات مالی، هرطور که شده ارلینگ هالند را به خدمت بگیرد. با این حال، کاتالان‌ها نمی توانند از نظر مالی با تیم‌هایی مانند منچسترسیتی و رئال‌مادرید رقابت کنند. در نتیجه، آن‌ها با درنظرگیری احتمالی ناکامی در این مسیر، گزینه‌های جایگزین خود را درنظر دارند.

به گزارش SPORT، اگر انتقال هالند به نتیجه نرسد، آن ها توجه و سرمایه خود را برای جذب الکساندر ایساک از رئال سوسیداد و ژول کُنده از سویا معطوف خواهند کرد. بارسلونا مطمئن است که می تواند پول مورد نیاز برای جذب مهاجم سوئدی را فراهم کند.

چلسی شدیدا به کُنده، مدافع میانی سویا علاقه‌مند است. اما آخرین گزارش ها حاکی از آن است که مدافع فرانسوی از علاقه بارسلونا آگاه است و نیوکمپ را به استمفوردبریج ترجیح می دهد.

سویا درحال حاضر در رده دوم جدول لالیگا قرار دارد و شارگردان لوپتگی اصلی‌ترین تهدید برای رئال‌مادرید صدرنشین هستند.

9719