میلان و آماده‌سازی آخرین پیشنهاد برای دو بازیکن کلیدی؛ یا قبول کن یا برو!

میلان و آماده‌سازی آخرین پیشنهاد برای دو بازیکن کلیدی؛ یا قبول کن یا برو!

پایگاه خبری فوتبالی - روسونری در نظر دارد تا آخرین پیشنهاد خود را برای فرانک کسیه و آلسیو رومانیولی ارسال کند؛ دو بازیکنی که در پایان فصل می‌توانند به صورت رایگان از میلان جدا شوند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه ریپوبلیکا، این نشریه چنین عنوان می‌کند که آخرین پیشنهاد میلان برای تمدید قرارداد آلسیو رومانیولی و فرانک کسیه، حکم یک اولتیماتوم را برای مدافع ایتالیایی و هافبک ساحل عاجی دارد؛ به عبارتی پیشنهادی با مفهموم 'یا قبول کن یا برو' تا پائولو مالدینی و ریکی ماسارا تکلیف نهایی خود را بدانند که برنامه های خود را برای ادامه بدون این دو بازیکن طراحی کنند.

پیشنهاد مالدینی برای آلسیو رومانیولی کاهش دستمزد تا دو و نیم میلیون یورو به ازای هر فصل می‌باشد، در حالی که دستمزد فعلی کاپیتان روسونری شش میلیون یورو در سال است.

در صورتی که فرانک کسیه تصمیم به ترک میلان بگیرد، احتمالاً به خارج از ایتالیا خواهد رفت؛ جایی که تیم‌های ليورپول و تاتنهام هاتسپر انگلستان، پاریسن ژرمن فرانسه و بارسلونای اسپانیا انتظار این بازیکن را می‌کشند.

در عین حال، آلسیو رومانیولی با تجربه فراوانی که در سری آ دارد، به تیم‌های داخلی یوونتوس و لاتزیو لینک شده است و مینو رایولا، مدیر برنامه‌های این بازیکن قطعا بهترین بازار را جهت پیدا کردن بهترین معامله نقل و انتقالاتی برای موکلش انتخاب و انجام خواهد داد.

9404