بازیکنان میلان به‌دنبال پاداش برای فتح اسکودتو

بازیکنان میلان به‌دنبال پاداش برای فتح اسکودتو

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکنان میلان به‌زودی قرار ملاقاتی با ایوان گازیدیس، مدیر این باشگاه، خواهند داشت تا درباره پاداشی که درصورت قهرمانی در سری‌آ دریافت خواهند کرد، صحبت کنند.

به گزارش فوتبالی، میلان با اختلاف دو امتیازی نسبت به اینتر و ناپولی صدر جدول است. نراتزوری یک بازی عقب‌افتاده مقابل بولونیا در پیش دارد، بنابراین آن‌ها شانس دارند خود را به صدر رده‌بندی برسانند. با این حال، اسکودتو برای بازیکنان میلان، که دیگر در رقابت‌های اروپایی حاضر نیستند، یک هدف مشخص‌شده است. بازیکنان میلان قرار است به‌زودی با گازیدیس ملاقات کنند تا درمورد میزان پاداشی که درصورت فتح اسکودتو دریافت خواهندکرد، صحبت کنند.

اسکای اسپورت ایتالیا، چند هفته قبل از داویده کالابریا سوال کرد، که آیا جز گروهی خواهدبود که قرار است با گازیدیس دیدار کنند، که کاالابریا پاسخ داد: "همان نفرات همیشه خواهیم بود. ابراهیموویچ، رومانیولی و من. چه کسی می‌داند، شاید بتوانیم این جلسه برقرار کنیم."

بر اساس این گزارش از لاگاتزتا دلواسپورت، این جلسه می‌تواند پس از دیدار خارج از خانه مقابل ناپولی انجام شود، که قرار است در تاریخ 6 مارس در ورزشگاه دیه‌گو آرماندو مارادونا برگزار شود.

میلان بیش از ده سال است که قهرمان سری‌آ نشده‌است. آخرین قهرمانی میلان در لیگ ایتالیا به فصل 2010-2011 با هدایت ماسیمیلیانو آلگری برمی گردد.

میلان در فصل 2011-2010 با هدایت الگری و حضور بسیاری از بازیکنان باتجربه خود، در کنار ابراهیموویچ که با گل‌زنی‌هایش نقش مهمی در این افتخار داشت، توانست اسکودتو را کسب کند.

9719