بارسلونا همچنان در پی جذب ملی‌پوش هلندی بانوی پیر

بارسلونا همچنان در پی جذب ملی‌پوش هلندی بانوی پیر

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می‌رسد که مدیریت باشگاه آبی و اناری پوشان شهر بندری بارسلون مصمم هستند که در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان پیش رو در نفرات خط دفاعی تیم خود تغییرات عمده‌ای ترتیب دهند و مدافعان مستحکمی را جذب تیم خود کنند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خوان مارتی، خبرنگار معتبر و سرشناس نشریه اسپورت کاتالونیا، مدیران و مسئولان باشگاه بارسلونای اسپانیا در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان پیش رو برای تقویت خط دفاع کاتالان‌ها برنامه‌های ویژه‌ای در سر دارند.

ژول کونده، گزینه اصلی ژاوی هرناندز، سرمربی جوان و اسپانیایی بارسلونا است اما عملیات جذب این مدافع بسیار پیچیده است. مقامات باشگاه بارسلونای اسپانیا برای به خدمت گرفتن این بازیکن تلاش زیادی خواهند کرد اما به جذب این مدافع چندان خوشبین نیستند. ماتیاس دلیخت، مدافع تیم ملی فوتبال هلند و باشگاه یوونتوس ایتالیا کماکان در کانون توجهات مقامات باشگاه بارسلونا قرار دارد.

مدیریت باشگاه بارسلونا منتظر تغییر دیدگاه این بازیکن ملی‌پوش هلندی در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان پیش رو است. اگر ماتیاس دلیخت تصمیم به جدایی از بیانکونری و ترک تورین بگیرد، باشگاه بارسلونای اسپانیا اولین خواهان و مشتری جدی این بازیکن ملی‌پوش هلندی خواهد بود. 

به خدمت گرفتن سزار آزپیلیکوئتا، مدافع تیم ملی فوتبال اسپانیا و کاپیتان باشگاه چلسی انگلستان برای مدیران و مسئولان تیم کاتالانی تمام شده است. مقامات باشگاه بارسلونا اطمینان دارند که این مدافع ملی‌پوش اسپانیایی را به صورت رایگان در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان جذب خواهد کرد.

9404