زوج خط حمله استقلال در نقشی متفاوت بهم رسیدند

زوج خط حمله استقلال در نقشی متفاوت بهم رسیدند

پایگاه خبری فوتبالی- دو همبازی سابق در استقلال فردا در کسوت دو سرمربی لیگ برتری در مشهد به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، یکی از مهم‌ترین مسابقات هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران فردا در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد برگزار می‌شود، جایی که شهر خودرو خراسان در رویای دومین پیروزی متوالی خود در لیگ بیست و یکم پا به میدان مسابقه می‌گذارد و در مقابل هوادار بعد از کسب امتیاز ارزشمند خانگی مقابل سپاهان، برای ادامه روند صعودی خود در جدول و فاصله گرفتن از جمع تیم‌های فانوس به دست لیگ در مشهد تلاش می‌کند.

بازگشت رضا عنایتی به مشهد از نکات جالب‌توجه مسابقه فردا است؛ جایی که او در آنجا متولد شده و به فوتبال ایران معرفی شده و البته سابقه سرمربیگری هم برای مدت کوتاهی در مشهد دارد. او حالا در بازگشت به مشهد، باید در مقابل همبازی سابقش در استقلال تیمش را هدایت کند.

سیدعباسی که با کسب اولین پیروزی در هفته گذشته حالا تیمش در شرایط بهتری فوتبال بازی می‌کند، در سومین دوره لیگ برتر از نفت آبادان به استقلال پیوست و در همان مقطع، رضا عنایتی از ابومسلم به جمع آبی‌پوشان اضافه شد تا زوج خط حمله استقلال با حضور سیدعباسی-عنایتی شکل بگیرد.

لیگ سوم تنها فصل همکاری مشترک رضا عنایتی و داوود سیدعباسی بود، چرا که عنایتی در استقلال ماند اما سیدعباسی عازم سپاهان شد؛ سرمربی این روزهای هوادار در آن فصل برای استقلال 15 گل زد و در کنار او نیز سیدعباسی دو بار موفق به گلزنی برای استقلال شد که یکی از آن‌ها در دربی 56 بود.

حالا این دو همبازی سابق فردا در کسوت سرمربیان لیگ برتری باید تیم‌هایشان را در دوئلی حساس و سرنوشت‌ساز به مصاف هم بفرستند و باید دید در نهایت این مسابقه، کدام یکی از این دو می‌توانند با پیروزی و دست پر از میدان خارج شوند.

7474