احمد موسوی: گل گهر روی غلتک امتیازگیری است/ سه امتیاز بازی پرسپولیس را می‎‌خواهیم

احمد موسوی: گل گهر روی غلتک امتیازگیری است/ سه امتیاز بازی پرسپولیس را می‎‌خواهیم

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع گل گهر سیرجان بعد از یک فصل دوری به این تیم بازگشت اما این بار پر انگیزه تر.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، احمد موسوی امیدوار است بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیتش پر قدرت برگردد و به خودش و گل گهر کمک کند.

او در خصوص دیدار مقابل پرسپولیس می‌گوید:

در دیدار با پرسپولیس حضور ندارم

دو، سه روز قبل از بازی با فجر سپاسی یک گرفتگی در شکمم احساس و با درد کار کردم، برای اینکه بدتر نشود از کادر فنی اجازه گرفتم و بعد از بازی به تهران آمدم. کارهای درمانی و قدرتی می کنم که خیلی هم خوب پیش رفت. در بازی با پرسپولیس که قطعا نیستم ولی از دیدار با صنعت نفت در خدمت گل گهر هستم.

اتفاقات بد را فراموش کردیم

کمی دیر به تیم اضافه شدم. یکسال و خورده ای بچه ها کنار هم بودند و طبیعی بود من تا بیایم و جا بیفتم کمی زمان می برد. با کسر هفت امتیاز شرایط کمی عوض شد و از نظر روحی بهم ریخته بودیم. انشاالله در نیم فصل دوم با همدلی و سعی و تلاش اتفاقات بد را فراموش و حتی بهتر از نیم فصل اول نتیجه می‌گیریم. این را به همراه بچه ها در بازی های آینده ثابت می کنیم.

به گل گهر امیدوار هستیم

اگر به لیگ امسال توجه کرده باشید می دانید هم بازی ها سخت شده و هم خیلی تیم ها سخت امتیاز از دست می دهند. مخصوصا در نیم فصل دوم امتیاز گرفتن سخت است. اگر یک تیمی روی غلتک و امتیاز گیری بیفتد خیلی راحت بالا می آید. خدا را شکر ما دو بازی قبلی را با برد تمام کردیم و اگر در این چند بازی نتیجه بگیریم اوضاع از این هم بهتر خواهد شد. هم من و هم بچه ها خیلی به تیم امیدوار هستیم و با حمایت هایی که از کادر مدیریتی و فنی می شود مطمئن باشید جایگاه گل گهر از اینی که هست در آخر فصل بهتر خواهد شد.

سه امتیاز پرسپولیس را می خواهیم

در دیدار با پرسپولیس حضور ندارم اما درموردش بگویم بازی خیلی سختی است. بازی ما خانگی است و بچه ها کلی انگیزه دارند، سه امتیازش خیلی برای ما مهم است. قطعا بچه ها به شرایط واقف هستند مطمئن باشید بازی قشنگی از آب در می آید. امیدوارم سه امتیاز نصیب ما شود.

از این قضیه شوکه شدیم

کسر ۷ امتیاز شوک بدی به ما وارد کرد. آنقدر جلسه کمیته استیناف طول کشید که ما اصلا متوجه نشدیم تکلیف ما چیست؟ هنوزم که هنوز است ما این ۷ امتیاز را حق خودمان می دانیم، فعلا بچه ها جمع و جور شدند، زیرا در ابتدا از لحاظ روحی همه به هم ریخته بودند. ما هنوز هم امیدوار هستیم این ۷ امتیاز برگردد، اگر هم این اتفاق نیفتد ما هدفی که داریم را دنبال می کنیم. مطمئن باشید با درایت کادرفنی این اتفاق خواهد افتاد.

آینده فوتبال کرمان قشنگ خواهد بود

من قبلا هم در گل‌گهر سیرجان بودم. اوضاع تیم‌های کرمانی را کاملاً لمس کردم و می‌دانم که ساختار خوبی دارند. گل گهر از لحاظ ساختاری یک باشگاه کاملا حرفه‌ای است. الان هیچکس گل‌گهر را یک تیم معمولی نمی بیند. همه این تیم را یک مدعی و حرفه ای می‌بینند و واقعاً شخصیت خوبی دارد. در آینده می‌بینید که این تیم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد‌، تمام تیم های استان کرمان خوب هستند، چه در لیگ برتر و چه در لیگ یک، استان کرمان خیلی خوب برنامه‌ریزی کرده و مطمئن باشید جواب هم می گیرد. امیدوارم همینطور جلو بروند. به نظر من استان کرمان تبدیل به یکی از قطب‌های فوتبال ایران شده است. در فوتبال، والیبال و ورزش‌های دیگر هم موفق هستند. درست است که منابع خوبی دارند ولی ساختار مدیریتی هم مهم است. آینده استان کرمان خیلی قشنگ خواهد بود. آکادمی را هم دیدم، خیلی با برنامه و حساب شده جلو می‌روند.

انگیزه برای روزهای آینده

امیدوارم هرچه زودتر به شرایط ایده آل برسم و بتوانم به گل گهر کمک کنم. برای ادامه راه انگیزه‌های زیادی دارم و مطمئنم که در آینده اتفاقات خوبی برای من و تیمم می‌افتد، برای این روزهای خوب هم خیلی تلاش کردم و هم برنامه‌ریزی خاصی در ذهن دارم.

7474