مدافع انگلیسی منچستریونایتد در رادار بایرن مونیخ

مدافع انگلیسی منچستریونایتد در رادار بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی- آرون وان‌بیساکا، مدافع منچستریونایتد ظاهراً مورد توجه بایرن مونیخ قرار دارد و احتمالا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به دنبال خرید یک دفاع راست خواهندبود.

به گزارش فوتبالی، باواریایی‌ها در پست دفاع راست دچار مشکل هستند و گزینه‌های کافی را برای پوشش این پست در تیم ندارند. نیکلاس زوله در پایان فصل به دورتموند خواهدپیوست. بنژامن پاوار فرانسوی، که اولین گزینه بایرن‌مونیخ در پست دفاع راست است، ثبات مورد نیاز باشگاهی مثل بایرن را به‌نمایش نگذاشته‌است و نهایتا بونا سار نیز، هیچگاه نتوانست جایی مناسبی برای خود در ترکیب مونیخی‌ها پیدا کند.

به نقل از Fichajes، غول‌های فوتبال آلمان نهایتا یک لیست کوتاه از مدافعان راست را تهیه کرده‌اند که شامل وان‌بیساکا می شود. جایگاه این مدافع انگلیسی در اولدترافورد به شدت افول کرده و رالف رانگنیک، سرمربی موقت تیم، دیوگو دالو را به او ترجیح می‌دهد.

طبق گزارش فوق، بایرن آماده است تمام تلاش خود را برای خرید دفاع راست انجام دهد و دو مدافع دیگر را در لیست خود خواهد داشت. اولین انتخاب آنها ریدل باکو، هافبک راست 23 ساله وولفسبورگ است که از زمان پیوستن به این تیم در سال 2020 با مبلغ 10 میلیون یورو، در این باشگاه بوندسلیگا حضور موثری داشته‌است.

صدرنشین بوندسلیگا همچنین اشرف حکیمی از پاریسن ژرمن را در لیست علاقه مندی های خود دارند. اما متقاعد کردن طرف فرانسوی برای فروش ستاره سابق اینترمیلان ممکن است مشکل باشد زیرا او در همین تابستان اخیر به پاریس نقل مکان کرده‌است.

9719