مهاجم سابق رئال مادرید گزینه جدید آرتتا برای خط‌حمله آرسنال

مهاجم سابق رئال مادرید گزینه جدید آرتتا برای خط‌حمله آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی- بنظر می‌رسد که میکل آرتتا، سرمربی آرسنال در حال برنامه ریزی برای جذب آلوارو موراتا، مهاجم سابق رئال مادرید در تابستان پیش‌رو است.

به گزارش فوتبالی، موراتای 29 ساله، با فوتبال لیگ‌برتر آشنا است، زیرا در سال 2017 با قراردادی 60 میلیون پوندی از رئال مادرید به چلسی رفت. از زمان پیوستن به چلسی، موراتا سابقه پیوستن به اتلتیکومادرید و حضور مجدد در یوونتوس را در کارنامه دارد.

به نقل از FourFourTwo، آرسنال به دنبال جذب موراتا از یوونتوس برای پر کردن خلا پیرامریک اوبامیانگ است، که در ژانویه به بارسلونا پیوست.

هرچند که دوره حضور ملی‌پوش اسپانیایی در چلسی، به عنوان یک خرید 60 میلیون پوندی، اصلا موفقیت‌آمیز نبود. این شاید موضوعی باشد که هواداران توپچی‌ها را نگران کند. در طول دوران حضورش در چلسی، موراتا 24 گل و 6 پاس‌گل را در 72 بازی به‌ثبت رساند.

با این حال، او قبل حضور در استمفوردبریج، دوران بسیار موفقی را در رئال مادرید تجربه کرد. آلوارو موراتا در 95 بازی 31 گل و 11 پاس گل برای صدرنشین فعلی لالیگا به‌ثبت رساند.

آمار گلزنی او توجه آرتتا را به خود جلب کرده است و او معتقد است موراتا گزینه مناسبی برای جایگزینی اوبمیانگ است، که گل های زیادی را برای این باشگاه به ثمر رساند. حالا موراتا با تجربه فراوانی که بدست آورده، ممکن است با نیت اثبات مجدد خود به لیگ‌برتر بازگردد.

9719