پیش‌بینی اسطوره منچستریونایتد از تنها رقیب آن‌ها در کسب سهمیه لیگ قهرمانان

پیش‌بینی اسطوره منچستریونایتد از تنها رقیب آن‌ها در کسب سهمیه لیگ قهرمانان

پایگاه خبری فوتبالی- پیتر اشمایکل در رقابت کسب سهمیه لیگ‌قهرمانان‌اروپا در این فصل، شانس منچستریونایتد را بالا می‌داند. بنظر این دروازه‌بان سابق دانمارکی، آرسنال بزرگترین تهدید شیاطین سرخ برای کسب رتبه چهارم لیگ‌برتر است.

به گزارش فوتبالی، با پیروزی 4-2 مقابل لیدزیونایتد در ورزشگاه الاند رود، شیاطین‌سرخ در جایگاه چهارم جدول اختلاف خود را با وستهام به 5 امتیاز افزایش دادند. تاتنهام، آرسنال و ولورهمپتون همچنان می‌توانند با کسب امتیاز در بازی‌های عقب‌افتاده شرایط جدول را تغییر دهند.

آرسنال در صورت پیروزی در تمام بازی‌های عقب‌مانده خود می‌تواند با 5 امتیاز برتری منچستریونایتد را پشت سر بگذارد. اسطوره باشگاه منچستریونایتد وضعیت فعلی آرسنال را مطلوب می‌داند، اما معتقد است که درحال حاضر یونایتد امتیاز بیشتری دارد و نباید احتمالات را درنظر گرفت.

اشمایکل در پاسخ به این پرسش که شانس کسب سهمیه را به کدام تیم می‌دهد، پاس داد: "فکر می‌کنم که آرسنال فوق‌العاده‌ای از خود نشان داده‌است. اما در پنج بازی اخیر، منچستریونایتد فرم بهتری داشته‌است. فکر می‌کنم که داشتن امتیازات بدست آمده ارزش بیشتری دارد، تا امتیازاتی که روی برگه قرار است بدست آید."

اشمایکل درباره عملکرد منچستریونایتد مقابل لیدز گفت: "این یک برد عالی بود. بگذارید واضح بگویم، بردی عالی بود اما من هنوز فکر می‌کنم راه طولانی‌ای برای باشگاه در پیش است. آن‌ها از نظر فوتبالی، هنوز چیزهای زیادی برای اثبات دارند."

در شرایط فعلی جدول، منچستریونایتد با 46 امتیاز از 26 بازی، در جایگاه چهارم قرار دارد. آرسنال نیز از 23 بازی که انجام داده، 42 امتیاز کسب کرده‌است.

9719