سرمایه‌گذاری وحشتناک رونالدو با ضرر 10 میلیون یورویی

سرمایه‌گذاری وحشتناک رونالدو با ضرر 10 میلیون یورویی

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی منچستریونایتد هر چند که سرمایه گذاری های موفق زیادی داشته اما یکی از سرمایه گذاری هایش وحشتناک و ناموفق بوده است.

به گزارش فوتبالی، رونالدو بالاخره توانست یکی از املاکی که باعث سرگیجه اش شده بود را بفروشد. رونالدو در سال 2015 با پرداخت شانزده میلیون یورو آپارتمانی را در برج ترامپ در نیویورک خریده بود. کریستیانو در سال 2019 این خانه را با مبلغ 9 میلیون یورو برای فروش گذاشته بود اما منفور بودن دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا باعث شده بود تا این خانه فروخته نشود. کریستیانو در ماه می قیمت خانه را به قیمت 7.75 میلیون پوند کاهش داد  و در نهایت مجبور شد این خانه را با 6.3 میلیون یورو یعنی با ضرری ده میلیون یورویی بفروشد تا یک سرمایه گذاری فاجعه بار برایش رقم بخورد.

البته رونالدو در ماه های اخیر مشکلات زیادی در زمینه سرمایه گذاری های خود در زمینه املاک داشته است. به طور مثال رونالدو به خاطر ساخت و ساز غیرقانونی در آپارتمان 7.2 میلیون یورویی خود در شهر لیسبون با جریمه ای سنگین از جانب شهرداری مواجه شد و در نهایت مجبور شد که الاچیقی که بدون مجوز ساخته بود را تخریب کند. کریستیانو در سپتامبر 2021 نیز  مجبور شد که عمارت خود در منچستر که ده هزار متر مساحت داشت را به علت مشکلات امنیتی ترک کند. در حقیقت تیم امنیتی رونالدو به او توصیه کرده بودند که نقل مکان کند چرا که این عمارت به یک جاده نزدیک بود و امنیت کافی را نداشت و البته صدای گوسفندهایی که در اطراف خانه بودند هم خانواده را عاصی کرده بود. کریستیانو در اکتبر  گذشته نیز با اولتیماتومی در زمینه تخریب زمین تنیس غیرمجازی که در عمارتش در منطقه ژرس در شمال پرتغال ساخته بود مواجه شده بود.

4125