24 سال از گل روبرتو کارلوس که فیزیک را به چالش کشید، گذشت

24 سال از گل روبرتو کارلوس که فیزیک را به چالش کشید، گذشت

پایگاه خبری فوتبالی - وقتی به روبرتو کارلوس فکر می کنید، به شکل ناخواسته ای یاد ضربه کاشته دیوانه وارش مقابل فرانسه در سال 1997 می افتید اما او یک گل شگفت انگیز دیگر هم در سال بعدش به ثمر رساند.

به گزارش فوتبالی، دفاع چپ برزیلی یک گل تماشایی دیگر را هم در زاویه بسته با پیراهن رئال مادرید مقابل تنه ریف در روز 21 فوریه 1998 به ثبت رسانده است. کارلوس  در سمت راست دروازه حریف قرار داشت و به نظر می رسید که قرار است پاس به عقب بدهد اما تصمیم گرفت که خودش به دروازه حریف شوت کند و بدین ترتیب گل شگفت انگیزی را به ثمر رساند که دروازه حریف را شوکه کرد. 

در حقیقت هم تیمی های کارلوس در آن زمان و حتی خودش هم از این که از آن زاویه گلزنی کرده بود، شگفت زده شدند.  البته در سال 2017، عبدالله بالیکوف در جام حذفی ترکیه این گل را بازسازی کرد. بالیکوف نیز همچون کارلوس با یک ضربه مهارنشدنی دروازه بان حریف را شگفت زده کرد و در مقابل سیوا اسپور گلزنی کرد.

کارلوس خودش گلش به تنه ریف را بالاتر از گلش به فرانسه دانسته بود و گفته بود:" گلی که مقابل تنه ریف زدم را خیلی دوست داشتم چرا که گل مشکل تری بود. "

کارلوس قرار است که به زودی دوباره پا به توپ شود تا با اهداف خیریه در لیگ محلی انگلیس شرکت کند و در ترکیب بارن یونایتد در شروزبری قرار بگیرد.

4125