توصیه به رونالدو: از خوشحالی "Siu" کمتر استفاده کن!

توصیه به رونالدو: از خوشحالی "Siu" کمتر استفاده کن!

پایگاه خبری فوتبالی - پیتر کراوچ مهاجم اسبق فوتبال انگلیس اعتقاد دارد که کریستیانو رونالدو بیش از حد از خوشحالی معروفش یا همان "Siu " استفاده می کند.

به گزارش فوتبالی، یکی از معروف ترین خوشحالی های بعد از گل رونالدو این است که روی هوا می پرد، می چرخد و در زمان فرود آمدن فریاد "Siu" سر می دهد. ملی پوش پرتغالی از سال 2013 این مدل خوشحالی را آغاز کرد و بعد از آن تقریبا همیشه بعد از گلهایش این گونه خوشحالی می کند. کراوچ که در دوران بازی خودش خوشحالی معروفی به نام "خوشحالی رباتی" داشت، فقط چند بار در دوران فوتبالش از این خوشحالی استفاده کرد.

حالا کراوچ به رونالدو توصیه کرده که کمتر از خوشحالی "Siu" استفاده کند و گفت:"فکر می کنم که نیاز است تا به عنوان یک خدمت اجتماعی بگویم: کلید یک خوشحالی گل خوب این است که زیاد تکرارش نکنی. نباید این خوشحالی جوری باشد که مردم با دیدنش بگویند:"اه، باز هم این خوشحالی تکرار شد." من در دوران فوتبالم فقط سه بار خوشحالی رباتی را انجام دادم (البته در عروسی ها بیشتر این کار را تکرار کردم!) که دو بارش در بازیهای دوستانه انگلیس مقابل مجارستان بود و یک بار هم با استوک سیتی پس از گل صدم در لیگ انگلیس آن را انجام دادم. باید این مدل خوشحالی ها را ذخیره کنی و باعث شوی تا مردم بیشتر منتظرش باشند. به این فکر کن، رونالدو."

4125