مقصدی عجیب برای آینده نیمار

مقصدی عجیب برای آینده نیمار

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم برزیلی پاریسن ژرمن درهای خروجی برای انتقال احتمالی به ایالات متحده را در آینده باز می‌داند.

به گزارش فوتبالی، نیمار، فوق ستاره پاریسن ژرمن اعتراف کرده‌است که "دوست دارد" در مقطعی لیگ MLS را تجربه کند، به‌ویژه که فرصت خواهد داشت تا در هر فصل "سه ماه استراحت" داشته باشد.

نیمار پنج فصل اخیر دوران حرفه‌ای خود را در باشگاه پاریسن ژرمن گذرانده‌است. مهاجم تیم ملی برزیل در تابستان 2017 با انتقالی به‌ارزش 189 میلیون پوند (259 میلیون دلار) از بارسلونا به این باشگاه پیوست.

قرارداد این بازیکن 30 ساله با باشگاه فرانسوی تا سال 2025 اعتبار دارد، اما اخیرا ادعا کرده‌ که ممکن است دوران حضورش در پارک دو پرنس پیش ازسال 2025 به‌اتمام برسد.

هنگامی که از نیمار درباره احتمال بازگشت به زادگاهش برزیل سوال شد، فوق ستاره باشگاه پاریسن ژرمن احتمال حضورش در MLS را مطرح کرد.

بازیکن سابق بارسلونا، که فوتبال حرفه‌ای خود را از سانتوس برزیل آغاز کرد، در پادکست Fenomenos گفت: "نمی‌دانم. در این باره تردید دارم، که آیا به برزیل بازخواهم گشت یا خیر. اما بازی در ایالات‌متحده را واقعا دوست دارم. علاقه‌دارم که حداقل یک‌فصل را در آن‌جا سپری کنم."

نیمار با تاکید بر اینکه چه چیزی او را به بازی در آمریکا جذب می کند، پاسخ داد: "اول از همه اینکه فصل آن‌ها کوتاه‌تر است، بنابراین من سه ماه مرخصی خواهم داشت."

9719