دستمزد اندک بازیکنی که زمانی «پسر طلایی آرسنال» بود

دستمزد اندک بازیکنی که زمانی «پسر طلایی آرسنال» بود

پایگاه خبری فوتبالی - "سخت است که به پسرت توضیح بدهی که کسی تو را نمی خواهد." این جمله ایست که جک ویلشر چند ماه پیش در مورد خودش گفت تا مشخص شود که بازیکنی که زمانی نابغه آرسنال و فوتبال انگلیس دانسته می شد، اصلا شرایط خوبی ندارد.

به گزارش فوتبالی، ویلشر یک سال بدون تیم بود که در این مدت با آرسنال و برخی تیم های ایتالیایی تمرین می کرد که در نهایت این فرصت را پیدا کرد تا با تیم آرهوس در لیگ دسته اول دانمارک قرارداد ببندد.

به نظر می رسد که ویلشر به حدی از بدون تیم بودن خسته شده بود که مجبور شد تا دستمزدی نسبتا اندک در سطح خود را بپذیرد. در حقیقت او در لیگ دانمارک هفته ای پنج هزار پوند دریافت می کند که دستمزدش حتی از تینگاگر مدافع تیم دانمارکی که هفته ای 6700 پوند دریافت می کند هم کمتر است. در حقیقت ویلشر مجموعا از تیم آرهوس فقط سالی 320 هزار پوند دستمزد می گیرد.

این در حالیست که جک ویلشر در دوران اوج خود در آرسنال هفته ای 100 هزار پوند دستمزد می گرفت یعنی بیست برابر بیشتر از دستمزدی که در حال حاضر دریافت می کند. 

ویلشر در آرسنال روندی نزولی را داشت و پس از تجربه حضور قرضی در بورنموث به وستهام رفت و پس از ماه ها بودن تیم بودن در نهایت راهی لیگ دانمارک شد.

4125