مس رفسنجان بازیکنانش را به تیم ملی فوتسال نداد/ اقدام هوشمندانه در آستانه پلی‌آف لیگ

مس رفسنجان بازیکنانش را به تیم ملی فوتسال نداد/ اقدام هوشمندانه در آستانه پلی‌آف لیگ

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه مس رفسنجان در آستانه پلی‌آف رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان، در عوض در اختیار گذاشتن بازیکنان ملی پوشش برای مصاف دوستانه ایران-روسیه، تصمیم به حفظ آن‌ها گرفت.

به گزارش فوتبالی، باشگاه مس رفسنجان در اقدامی قابل توجه، بازیکنان دعوت شده از تیم فوتسال بانوان خود را برای بازی های دوستانه ایران و روسیه در اختیار تیم ملی قرار نداد.

زینب کرمی و مهسا کمالی بازیکنان تازه دعوت شده از سوی فروزان سلیمانی به تیم ملی برای بازی های دوستانه با روسیه هستند اما شواهد بر آن است که مس رفسنجان در آستانه مرحله پلی آف، تصمیم به حفظ بازیکنان خود گرفته است.

این تصمیم با صلاحدید عاطفه رضایی، سرمربی مس، گرفته شده و او معتقد است که با توجه به اهمیت بالاتر رقابت مس رفسنجان و پالایش نفت آبادان در مرحله حذفی لیگ برتر فوتسال تمامی بازیکنان باید در اختیار تیم باشند.

از سوی دیگر، ترس از مصدومیت بازیکنان از نظر منطقی و دوستانه بودن مصاف ایران و روسیه نیز از نظر قانونی این اختیار را به باشگاه مس رفسنجان می‌دهد تا بازیکنانش را به اردوی تیم ملی نفرستد.

هما آقایی دیگر بازیکن دعوت شده از مس رفسنجان به تیم ملی فوتسال زنان بود که در فهرست اولیه هم قرار داشت، همانند سایر بازیکنان نارنجی پوش تمریناتش را بجای تیم ملی در تیم باشگاهی‌اش پیگیری می‌کند.

بدین ترتیب به نظر می‌رسد مس رفسنجان در این شرایط، اقدامی هوشمندانه و در عین حال شجاعانه انجام داده است و تردیدی نیست که اهمیت پلی‌آف لیگ برتر بالاتر از مصافی دوستانه و نصفه و نیمه است.

مس رفسنجان پس از گذراندن مرحله‌ای پرچالش در دور گروهی لیگ برتر فوتسال زنان و چهارم شدن در گروه دوم، اکنون باید در پلی آف به مصاف مدافع عنوان قهرمانی و صدرنشین گروه یک یعنی پالایش نفت آبادان برود.

تمهیدات مس حاکی از آن است که آن‌ها نسبت به شکست تیم پالایش نفت آبادان ناامید نیستند و برای خلق شگفتی دست به کار شده‌اند حتی اگر تیم آبادانی در این فصل یک بار هم شکست نخورده باشد.

مس رفسنجان روز ۱۳ اسفند در دور رفت مرحله حذفی لیگ برتر فوتسال زنان در رفسنجان پذیرای تیم پالایش نفت آبادان است.

1377