پاینده در آستانه سرپرست شدن در روابط عمومی فدراسیون فوتبال

پاینده در آستانه سرپرست شدن در روابط عمومی فدراسیون فوتبال

پایگاه خبری فوتبالی- از گزینه‌ اصلی فدراسیون فوتبال برای سرپرستی روابط عمومی این مجموعه رونمایی شد.

به گزارش فوتبالی، بعد از عزل شهاب عزیزی خادم از ریاست فدراسیون فوتبال، حسین شریفی که در دوران او به عنوان مدیر روابط عمومی و سخنگوی فدراسیون فوتبال انتخاب شده بود، از سمتش برکنار شد. البته شریفی تا شنید که برکنار شده است، از سمتش استعفا کرد اما از نظر تایمی کم آورد!

اگر چه دیروز اخباری درباره انتخاب رئیس هیات فوتبال استان یزد به عنوان سرپرست موقت روابط عمومی فدراسیون فوتبال منتشر شد اما گویا میرشاد ماجدی به سه گزینه برای حضور در روابط عمومی فدراسیون فوتبال فکر کرده است.

علی جوادی مدیرروابط عمومی و سخنگوی فدراسیون فوتبال در روزهای آغازین ریاست شهاب عزیزی خادم و مدیرمسئول و سردبیر فعلی روزنامه ایران ورزشی، امیر مهدی علوی – که در مقطعی از ریاست مهدی تاج در فدراسیون، چنین سمتی را به عهده داشت – در کنار محمدجواد پاینده که در زمان ریاست علوی در روابط عمومی فدراسیون عضو این کمیته و مدیررسانه‌ای تیم امید بود، سه گزینه نهایی فدراسیون برای بخش روابط عمومی هستند که گویا شانس پاینده بیشتر از جوادی و علوی است.

پاینده دقایقی قبل در فدراسیون فوتبال حاضر شد که به نظر می‌رسد این حضور، بی ارتباط با احتمال بازگشت او به فدراسیون فوتبال نباشد.

9697