الهلال – النصر، این دربی بوی خون می‌دهد!

الهلال – النصر، این دربی بوی خون می‌دهد!

پایگاه خبری فوتبالی- دو تیم همشهری و پایتخت نشین الهلال و النصر که دشمنی دیرینه ای با هم دارند، امروز در نبرد حساسی از رقابت های جام حذفی به مصاف هم می روند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، دو تیم همشهری و پایتخت نشین الهلال و النصر امروز در دیدار حساسی از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی عربستان به مصاف هم می روند. رقبای سرسختی که تقریبا قهرمانی در لیگ را به الاتحاد واگذار کرده اند و اکنون به دنبال آخرین شانس خود برای تصاحب یک جام داخلی هستند.

این دیدار تحت تأثیر درگیری نقل و انتقالی دو تیم بر سر محمد کنو، هافبک ملی پوش و عربستانی قرار دارد. پس از اینکه این بازیکن به دوره 6 ماهه پایانی قراردادش با الهلال رسید، با النصر وارد مذاکره شد و حتی پیش قراردادی را نیز با تیم رقیب امضا کرد اما پس از پشیمانی از این موضوع، دوباره قراردادش را با الهلال تمدید کرد و اکنون دو تیم بر سر در اختیار داشتن این بازیکن با یکدیگر وارد دعوای حقوقی شده اند.

البته این بازیکن به دلیل محرومیت انضباطی که توسط فیفا اعلام شده، 3 جلسه از همراهی الهلال محروم شده است. در دیدار رده بندی جام جهانی باشگاه ها مقابل الاهلی مصر، محمد کنو به دلیل حرکت غیرورزشی با کارت قرمز مستقیم از زمین مسابقه اخراج شد و کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال روز گذشته با صدور اطلاعیه ای از محرومیت 3 جلسه ای محمد کنو خبر داد.

ضمن اینکه در آن بازی، متئوس پریرا نیز به دلیل خطای خشن با کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج شد. این بازیکن کلیدی نیز با محرومیتی 2 جلسه ای از سوی فیفا مواجه شده و به بدین ترتیب این دو بازیکن قادر به همراهی الهلال در بازی امروز مقابل النصر نیستند.

طرح کمیک استریپ و جالب روزنامه الریاضیة از دربی امروز شهر ریاض

البته دو تیم الهلال و النصر چند روز دیگر و این بار در خلال رقابت های لیگ حرفه ای عربستان به مصاف هم خواهند رفت که تا آن زمان، محرومیت دو بازیکن کلیدی آبی های شهر ریاض به پایان رسیده و آنها قادر به همراهی تیمشان خواهند بود.

7474