هشدار جدی گواردیولا به شاگردانش بابت رقابت تنگاتنگ منچسترسیتی با لیورپول

هشدار جدی گواردیولا به شاگردانش بابت رقابت تنگاتنگ منچسترسیتی با لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی به بازیکنانش هشدار داد که باید در تمامی بازی‌های باقی مانده برنده شوند تا بتوانند به قهرمانی لیگ برتر برسند. 

به گزارش فوتبالی، روز یک شنبه منچسترسیتی یک شکست بسیار دراماتیک و بدموقع را مقابل تاتنهام در ورزشگاه اتحاد تجربه کرد. در این بازی ابتدا تیم شمال لندنی به گل رسید، اما گوندوغان بازی را به تساوی کشاند. سپس در نیمه دوم بار دیگر هری کین گلزنی کرد و در دقیقه 90+2 ریاض محرز سیتی را از شکست نجات داد، اما باز هم گواردیولا توسط کونته غافلگیر شد و کین در دقیقه 90+5 گل پیروزی تاتنهام را به ثمر رساند تا فاصله بین دو تیم سیتی و لیورپول در جدول به 6 امتیاز کاهش پیدا کند و البته قرمزها یک بازی عقب افتاده نیز دارند. 

به نقل از سایت گل، سرمربی سابق بایرن مونیخ و بارسلونا به خبرنگاران گفت: "باید برای پیروزی در هر بازی بجنگیم. چند هفته پیش گفتم که برای قهرمانی در لیگ، باید امتیازات زیادی را جمع آوری کنیم. به نظرم نمایش خوبی مقابل تاتنهام داشتیم. هیچ وقت نگفتم که رقابت قهرمانی به پایان رسیده است. فعلا شرایط عادی است. در ماه‌های ژانویه و فوریه همه برای برد و 3 امتیاز می‌جنگند. شرایط سخت خواهد بود، اما من به شاگردانم ایمان دارم."

4416