ستاره چلسی در آرزوی بازی کردن برای پپ گواردیولا

ستاره چلسی در آرزوی بازی کردن برای پپ گواردیولا

پایگاه خبری فوتبالی - جورجینیو ستاره ایتالیایی چلسی امیدوار است که در یک مقطع زمانی از دوران فوتبالی‌اش با پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی همکاری کند. 

به گزارش فوتبالی، سال 2021 برای جورجینیو بسیار رویایی بود. او توانست با شکست منچسترسیتی و پپ گواردیولا به قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا برسد و چند ماه بعد با ایتالیا قهرمان جام ملت‌های اروپا شد. این قهرمانی‌ها باعث شد تا جورجینیو بیشتر از گذشته به چشم مردم و کارشناسان بیاید و او در مراسم بهترین‌های فیفا در جمع 5 بازیکن برتر قرار گرفت و در مراسم فرانس فوتبال بعد از لیونل مسی و روبرت لواندوفسکی به رده سوم بسنده کرد.

به نقل از سایت گل، جورجینیو از تماشای بارسلونای پپ گواردیولا در دهه گذشته بسیار لذت برده و به همین خاطر می‌خواهد در آینده‌ای نزدیک، یکی از بازیکنان ترکیب این نابغه اسپانیایی شود. جورجینیو در این باره گفت: "اصلا قرار نبود به چلسی بیایم. در حال پیوستن به یک باشگاه انگلیسی دیگر بودم، اما به یک باره همه چیز عوض شد و من به چلسی رفتم. من همیشه آرزوی بازی کردن زیر نظر پپ گواردیولا را داشتم. نمی‌دانم این اتفاق خواهد افتاد یا خیر. زمانی که بچه بودم، بارسلونای تحت نظر پپ را می‌دیدم که به همراه رونالدینیو، ژاوی و اینیستا تمامی جام‌ها را فتح کرد."

4416