صحبت‌های رانگنیک پس از کسب پیروزی شیاطین‌سرخ مقابل لیدزیونایتد

صحبت‌های رانگنیک پس از کسب پیروزی شیاطین‌سرخ مقابل لیدزیونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی آلمانی شیاطین سرخ پس از پیروزی بر لیدز یونایتد در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های انگلیسی، رالف رانگنیک بعد از کسب پیروزی منچستر یونایتد مقابل لیدز یونایتد در نشست خبری صحبت کرد که مهم‌ترین بخش‌های سخنان رانگنیک در این مصاحبه را در ادامه می‌خوانید:

"برای یک ببینده بازی فوق‌العاده‌ای بود اگر مربی هیچکدام از دو تیم نباشی. من فکر می‌کنم نیمه اول خوب بودیم و 15 دقیقه اول نیمه دوم خیلی خوب بازی را کنترل کردیم و حتی می‌توانستیم بازی را سه صفر یا چهار صفر کنیم. در عرض دو دقیقه شرایط و جو ورزشگاه کاملاً عوض شد."

"من فکر می‌کنم گل اول لیدز با چاشنی شانس همراه بود. من فکر نمی‌کنم او قصد شوت کردن داشت و بعد از دو دقیقه بازی ناگهان مساوی شد و 5 دقیقه بعد از گل تساوی شرایط خیلی سخت بود."

"من فکر می‌کنم که تیم پخته نشان داد؛ ما با یکدیگر به عنوان تیم رشد کردیم. زیاد مطمئن نیستم که این در دو یا سه ماه گذشته اتفاق می‌افتاد یا نه ولی این امروز اتفاق افتاد و مهم بود. ما در بیست دقیقه پایانی واکنش نشان دادیم و در نهایت ما شایسته پیروزی نیز بودیم."

"پل پوگبا در نیمه اول خوب کار کرد، به عنوان یکی از دو بازیکن در پست هشت بازی کرد و بعد از دقیقه 60 او کمی خسته شده بود که بعد از آن دوری طولانی طبیعی است. آوردن دو بازیکن پر انرژی یعنی الانگا و فرد خیلی ایده خوبی بود."

"من بعد از بازی با داور در مورد تکل برونو پیش از گل تساوی صحبت کردم و گفتم که در آلمان ما به وار نیازی پیدا نمی‌کنیم. داور در جواب به من گفت کمی جالب بود ولی تو الان در انگلیس هستی."

"بدیهی است که الانگا بعد از گلی که به لیدز زد، خوشحالی کند زیرا ما آن‌ها را آنالیز کردیم و این گل پیش زمینه‌ای در تمرینات‌مان داشت. ولی نباید چنین اتفاقاتی بعد از گل می‌افتاد."

"از نظر بلوغ و اتحاد تیمی بهترین پاسخی که بازیکنان می‌توانستند به برخی از مقالات هفته گذشته راجع به مشکلات رختکن تیم بدهند، همین عملکرد بی نقص بود، در چنین مسابقه‌ای، فقط می‌توان به عنوان یک تیم و با ذهنیت قوی پیروز شد."

"فرد و الانگا هر دو گلزنی کردند و این بهترین بخش آن است، اما من در واقع قصدم از تعویض آن‌ها گلزنی نبود، دلیل اصلی این تعویض ها این بود که دوباره به تیم انرژی تزریق کنم و تیم یک‌دستی داشته باشیم و به سبکی که در نیمه اول داشتیم، ادامه دهیم."

9404