مریم جهان‌نجاتی: هیچ تیمی در لیگ از پیش بازنده نیست/ انگیزه مضاعفی به تیم‌ها تزریق شده است

مریم جهان‌نجاتی: هیچ تیمی در لیگ از پیش بازنده نیست/ انگیزه مضاعفی به تیم‌ها تزریق شده است

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان طی مصاحبه‌ای قهرمانی در لیگ را پلی برای صعود به تورنمنت آسیایی دانست و از این مهم به عنوان عامل تزریق انگیزه به لیگ یاد کرد. 

به گزارش فوتبالی، تیم فوتبال شهرداری سیرجان که تا پایان هفته دهم در صدرجدول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان قرار گرفته، روزهای خوبی را سپری می‌کند و درپی تکرار عنوان قهرمانی در لیگ چهاردهم است.

سیرجانی‌ها با 28 امتیاز بالاتر از خاتون 27 امتیازی و سپاهان 22 امتیازی قرار گرفته‌اند و در 10 بازی فقط یک گل خورده ثبت کرده‌اند تا چهره یک تیم باشخصیت قهرمانی را به خود بگیرند.

مریم جهان‌نجاتی در خصوص سطح لیگ جاری خاطر نشان کرد: حضور شهرداری سیرجان به عنوان نماینده ایران در تورنمنت جام باشگاه‌های فوتبال زنان آسیا و کسب عنوان نایب قهرمانی این رقابت‌ها، انگیزه مضاعفی به لیگ برتر فوتبال بانوان ما تزریق کرده است.

سرمربی شهرداری سیرجان ادامه داد: در فصل جاری تیم‌های مدعی در تلاش هستند تا با کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر، جواز حضور در بالاترین سطح رقابت باشگاه‌های فوتبال زنان آسیا را کسب کنند.

وی همچنین متذکر شد: همین موضوع باعث شده تا همه‌ی تیم‌ها با انگیزه بیشتری مقابل ما حضور یابند که کار را برای ما سخت می‌کند و تلاش بیشتر بازیکنان ما را نیز می‌طلبد.

جهان‌نجاتی گریزی به بازی‌های هفته یازدهم در روز جمعه زد و عنوان کرد: هفته آینده مهمان تیم ملوان بندرانزلی هستیم و نتایج تیم‌ها در جدول نشان می‌دهد که هیچ تیمی مقابل بالای جدولی‌ها از پیش بازنده نیست.

سرمربی شهرداری‌چی‌ها بیان کرد: مثلا ما هفته‌ی گذشته ذوب آهن را 5 بر صفر شکست دادیم و دیدیم که این هفته ذوبی‌ها چقدر درخشان مقابل خاتون بم حاضر شدند و این تیم را حسابی به دردسر انداختند.

او در پایان تصریح کرد: همه‌ی تیم‌های لیگ ما با انگیزه کار می‌کنند و در تلاش هستند تا از کورس رقابت بر سر قهرمانی عقب نمانند و روند رو به رشد خود را حفظ کنند.

هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان ایران از ساعت 13 روز جمعه، ششم اسفندماه با برگزاری 5 دیدار همزمان برگزار خواهد شد.

1377