خروج محمدی از ترکیب، ورود حاج‌صفی و انصاری‌فرد (عکس)

خروج محمدی از ترکیب، ورود حاج‌صفی و انصاری‌فرد (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- دو ملی پوش ایرانی آ. ا. ک آتن از ابتدای دیدار مقابل جیانینا به میدان خواهند رفت.

به گزارش فوتبالی، در ادامه رقابت‌های هفته بیست و چهارم سوپر لیگ یونان، تیم فوتبال آ. ا. ک آتن که میلاد محمدی، احسان حاج‌صفی و کریم انصاری‌فرد در آن عضویت دارند، از ساعت ۲۱ امشب در ورزشگاه اسپیروس لوئیس مقابل تیم رده پنجمی جیانینا قرار گرفته است.

میلاد محمدی پس از اینکه در مسابقه جام حذفی مقابل پائوک به دلیل محرومیت جزو فهرست نبود و در دیدار اخیرشان با المپیاکوس تا پایان جزو نفرات ذخیره حضور داشت، امشب هم در ترکیب ابتدایی آ. ا. ک آتن برابر جیانینا قرار نگرفته و نیمکت‌نشین است.

احسان حاج‌صفی، دیگر چپ پای ایرانی آ. ا. ک آتن پس از دو مسابقه حضور ثابت و متوالی در ترکیب این تیم در جام حذفی و سوپر لیگ یونان، امشب هم یکی از ۱۱ بازیکن اصلی تیمش مقابل جیانیان است و در سمت چپ خط دفاعی بازی می‌کند.

همچنین کریم انصاری‌فرد برای دومین مسابقه متوالی در ترکیب آ. ا. ک آتن مقابل جیانینا حضور دارد تا بیستمین بازی فصل خود در سوپر لیگ یونان را انجام بدهد و امیدوار است چهارمین گل این فصل‌اش را بزند.

تیم فوتبال آ. ا. ک آتن ۳۹ امتیازی و تیم سوم جدول سوپر لیگ یونان است که با کسب هر نتیجه‌ای مقابل جیانینا در این رتبه می‌ماند.

6641