صحبت‌های کاپیتان لیورپول درباره برد برابر نوریچ، بازی با لیدز و کیفیت آلیسون

صحبت‌های کاپیتان لیورپول درباره برد برابر نوریچ، بازی با لیدز و کیفیت آلیسون

پایگاه خبری فوتبالی - کاپیتان ملی‌پوش انگلیسی لک‌لک‌های آنفیلد در گفت‌وگویی با خبرنگاران رسانه‌ها درباره برخی مسائل صحبت کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های انگلیسی، جوردن هندرسون، هافبک تیم ملی فوتبال انگلستان و کاپیتان باشگاه ليورپول در گفت‌وگوی کوتاهی که با خبرنگاران رسانه‌ها انجام داده، صحبت‌هایی را بیان کرده است که در ادامه می‌خوانید:

"ما در چند ماه آینده به تمام بازیکنانی که در تیم هستند نیاز داریم. بنابراین استفاده از نیمکت و تأثیرگذاری آن‌ها در بازی‌ها واقعاً مهم است. بازی دیروز مقابل نوریچ سیتی در لحظاتی سخت شد. با گلی که خوردیم، به سمت شکست می‌رفتیم اما فکر می‌کنم که بچه‌ها خیلی خوب واکنش نشان دادند." 

هافبک ملی‌پوش انگلیسی لیورپولی‌ها در ادامه صحبت‌هایش در مورد آلیسون بکر، دروازه‌بان برزیلی تیمش گفت: "آلیسون یک دروازه‌بان فوق‌العاده است اما در عین حال، توپ پخش کردن او شگفت‌انگیز است. یک پاس عالی از او و یک لمس باور نکردنی از مو صلاح آن پایان عالی رو رقم زد."

جوردن هندرسون در پایان این مصاحبه در خصوص آینده تیمش گفت: "تقریباً به طور مداوم در هر هفته، سه روز یک بار ما بازی می‌کنیم؛ بنابراین فقط روی بازی بعدی تمرکز می‌کنیم و به خوبی ریکاوری می‌کنیم. بازی مقابل لیدز سخت خواهد بود. بازی واقعاً فشرده‌ای خواهد بود و شما در جریان هستید که آن‌ها چگونه بازی می‌کنند. پس ما باید برای آن آماده باشیم و از کل اسکواد در دسترس استفاده کنیم. مطمئنم که برای بازی چهارشنبه جان تازه‌ای خواهیم داشت و امیدوارم که بتوانیم یک نتیجه خوب دیگر کسب کنیم."

9404